אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דברים שרציתם לדעת על השתלות שיניים

השתלות שיניים הן הפתרון המודרני והנפוץ ביותר לחוסר שיניים בקרב מבוגרים. מדובר על שיניים תותבות המושתלות בפה הפציינט ובאות במטרה להחליף שיניים שאבדו לו ובכך להחזיר מראה טבעי כמו גם יכולת לעיסה בריאה.

שתלי השיניים בנויים מהחלק החיצוני, הנראה לעין, הוא הכתר, והחלק תחתיו - הוא הבורג המוברג לעצם הלסת במטרה לקבע את השן למקומה.

לפני קביעת תור והליכה לרופא שיניים הרי לפניכם כמה הבהרות בנושא השתלות שיניים בצורת שאלות ותשובות.

מהם סיכויי ההצלחה בהשתלות שיניים? סיכויי ההצלחה בהשתלות שיניים כתשעים וחמישה אחוזי הצלחה. יש לדעת כי קיימים גורמים המשפיעים על הצלחת הטיפול וכוללים עישון, צריכת אלכוהול ואיכות עצם הלסת במונחים של עובי וגובה.

לפני טיפול השתלת שיניים ממליצות מרפאות השיניים להימנע למשך תקופת מה משתייה או מעישון. את גורם איכות העצם קובעים הרופאים על ידי צילום רנטגן הנערך גם הוא לפני תחילת הטיפול.

איפה ניתן לבצע השתלת שיניים וכמה זה עולה? השתלת שיניים ניתן לבצע במרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ. מחיר השתל משתנה ונע בין אלפי שקלים בודדים ועד עשרת אלפים שקלים לשתל. המחיר תלוי באופי השתל ומטרתו.

איך בוחרים רופא שיבצע טיפול השתלת שיניים? ראשית כל חשוב לוודא שהרופא שבחרתם הוא רופא בעל ניסיון רב בהשתלות. ניתן למצוא רשימת רופאים העוסקים בהשתלות באתר העמותה הישראלית להשתלות שיניים  IAOI.ORG.IL

מבין חברי העמותה להשתלות יש בעלי הכשרה גבוהה במיוחד, שהם בעלי תעודת  DIPLOMATE מטעם הארגון הבינלאומי להשתלות שיניים  ICOI  דבר המבטיח שכל אחד מהרופאים בעלי תעודה זו הוא בעל ידע וניסיון רב בהשתלות.

למי מתאים טיפול השתלת שיניים? טיפול השתלת שיניים מתאים לכל אדם מכל שכבת גיל שעבר עקירה או נשירה של אחת או יותר משיניו. חוסר בשן גורם:

השתלת שיניים היא פתרון המכסה את שלושת הבעיות הללו.

מהם הגורמים הנחשבים בעייתים בכל הנוגע להשתלת שיניים? גורם סיכון משמעותי במיוחד הוא איכות וכמות עצם הלסת. כמו כן קיים לעתים קרובות בלסת העליונה סינוס המפריע לקיום השתלת שיניים. על מנת שהשתל לא יחדור לחלל הסינוסים אלא יתמך בעצם סביבו נדרש תהליך הרמת סינוס הכולל עיבוי העצם בריצפת הסינוס.

בנוסף, קיימות מחלות שונות שעלולות להפריע להצלחת הטיפול וביניהן סוכרת, מחלות עצם ושחיקת שיניים כתוצאה מתהליך חריקת שיניים.

זכרו: ההשקעה הכלכלית בטיפול עצמו איננה פחותה מההשקעה בהכנות אליו ובבחירת הרופא הנכון. מסיבה זו רצוי להכין את הקרקע כלומר לבצע בדיקת מרפאות, השוואת רופאים ולשאול את כל השאלות שאתם רואים לנכון. התכוננות נכונה לתהליך עצמו פירושה בהכרח תוצאות טובות יותר ולאורך זמן.

 


אודות מחבר המאמר

אני, ד"ר דורון אבניאלי, מזמין אותך ליצור איתי קשר ולבוא אלי לבדיקה ראשונית ואיבחון מקצועי הנסמך על יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השתלת שיניים ושיקום הפה.

צלצל/י עכשיו 03-6050889 לקביעת תור

Google+

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.