אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סליקה – איך מתקדמים לדור הבא?

לכל הסוחרים באינטרנט וגם בעולם האמיתי, חשוב שתדעו שכדאי להפטר מהקופסאות סליקה ענתיקות ושיש פתרון הרבה יותר טוב וגם יותר זול. זה כמו להסביר למה כדאי לעבור ממכשירים סלולרים שלפני 18 שנה למכשיר האייפון.

כיום חשוב לבעלי עסקים לרכז מאמצים על מנת להפחית עלויות ולייעל את העסק. גביית כספים זולה ויעילה משפרת את ביצועי העסק, משפרת את תזרים המזומנים ומאפשרת לעובדים להתרכז במהות ולקדם אותו קדימה.

קצת מפתיע לראות שעסקים רבים עדיין מחייבים את הלקוחות באמצעות מסוף קופסתי מהדור הישן לצורכי סליקת כרטיסי אשראי. כאשר בעולם המודרני הדברים נעשים בזמן אמת בתקשורת אונליין בין מחשבים.

התקדם, ותכיר: מסוף סליקה הדור החדש באמצעות סליקה באינטרנט - טכנולוגיה חדשנית בה ניתן לבצע סליקה מאובטחת ממספר מכשירים כולל מחשב נישא או אייפון, שתאפשר לך להקטין בצורה ניכרת את הזמן שנדרש לביצוע עסקות בכרטיסי אשראי, תאפשר לך לפקח בצורה יעילה ובזמן אמת על כל המכירות בעסק, והכי חשוב – לאפשר לך ולצוות המכירות להתרכז במכירות וביצירת רווחים, ולא להמתנה הכרוכה בביצוע סליקת כרטיסי אשראי באמצעות מסוף סליקת אשראי מיושן.

מערכת סליקת אשראי הדור הבא, של טרנזילה מהווה פתרון יעיל וחסכוני לעסקים המעוניינים ביתרונות מסוף אשראי ממוחשב בנקודת המכירה במשרד, במוקדי מכירות ואפילו בבית.

תכונות בלעדיות:אין צורך בהתקנה. סליקה מכל מחשב בעסק.סליקה של כרטיסי אשראי מכל מחשב נייח או נייד בעסק בארץ ובחו"ל.ללא קו טלפון נוסף, אין עלויות חיוג והמתנה מטרידה - סליקה באונליין.התאמה אישית של שדות הנתונים והדוחות.הפקת אוטומטית של חשבוניות חתומות דיגיטלית ושליחתן בדואל.

הנה לפניכם סרטון משעשע המסביר ומנסה לשכנע : סליקה – איך מתקדמים לדור הבא?

( אם יש לכם הצעות או הערות לגבי הסרט נסמך אם תשתפו אותנו באתר שלנו בפייסבוק בכתובת http://www.facebook.com/interspace )

 

 


אודות מחבר המאמר

טרנזילה - סליקת כרטיסי אשראי, סליקה באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.