אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום בגוגל-לא לפספס!

 

מדיום האינטרנט מביא עמו טרנדים חדשים ומרעננים לפרסום. היום תוכלו לפרסם עצמכם בקליק אחד פשוט על העכבר במחשב הביתי שלכם באמצעות מנוע החיפוש גוגל. איך זה עובד? קראו את המאמר הבא, למדו והפנימו.

 

גולשי אינטרנט רבים מתחילים את החיפוש באינטרנט אחר מידע בתחומים שונים דרך מנוע החיפוש גוגל. גוגל הפך לכלי החיפוש הנפוץ והפופולארי ביותר באץ ובעולם, אשר מעניק שירות מדי יום למיליוני גולשים. כאן נמצא פוטנציאל פרסום אדיר - השימוש הרווח בו  הופך את גוגל לאטרקטיבי במיוחד עבור מפרסמים. פרסום בגוגל מסתמך על עובדה זו שישנם גולשים רבים המחפשים מידע דרך גוגל, אז "על הדרך" הם נתקלים בפרסומות שונות.

ואיך פרסום באינטרנט באמצעות גוגל - עובד? בדף הבית של גוגל ישראל ישנו מקום בו תוכלו לפרסם. גוגל פורש בפניהם טופס, בו תמלאו את פרטיכם, תחום העיסוק בו אתם נמצאים, הפרסומת שלכם, אמצעי התשלום וכו'. באותו רגע אתם רשומים וכשירים להתחיל לפרסם. גוגל מעניק לכם כמה אופציות לפרסום, כאשר כל אופציה יכולה להתאים לתקציב שהוכן על ידכם מראש. אם יש לכם תקציב "שמן", אתם ודאי בונים על פרסום ארוך טווח. בשביל זה נועד שירות קישורים ממומנים. פרסום בגוגל באמצעות קישורים ממומנים הוא דרך נוחה להרוויח פרסום לאורך זמן. בדפי התוצאות של גוגל, הפרסומת שלכם תופיע, על גבי רקע צהוב. פרסום בגוגל באמצעות קישורים ממומנים מופיע בראש דפי החיפוש. בכל פעם שגולשים יחפשו מידע בתחום בו אתם עוסקים, אתם תופיעו מולם באופן מיידי. נשמע טוב, לא כך?

 

גוגל מאפשר גם לבעלי תקציב דל פלטפורמת פרסום נוחה המהווים ככלי שיווק באינטרנט חסרי תקדים. פרסום בגוגל במודל PPC הוא מודל נוח ורווחי עבור המקמצים במסע הפרסום שלהם. מודל PPC נקרא גם Pay Per Click. משמעות מודל זה בפועל הוא תשלום עבור כמות הקליקים אשר נעשו על המודעה שלכם. המודעה שלכם מונחת בשוליים השמאליים של דף התוצאות, ובכל פעם שגולש מחפש שירות דומה לשלכם – הוא רואה אתכם. בשלב זה אתם זוכים לפרסום בחינם, ולא משלמים כלום לגוגל. ברגע שהגולש מקליק על המודעה שלכם, אתם מחויבים בתשלום. זהו מודל הוגן לתשלום, וגם אינו כרוך בהוצאות מרובות, עבור אלו שאינם יכולים לממן קמפיין פרסום רחב ידיים.

 

פרסום בגוגל הוא הפרסום הנוח והמשתלם ביותר של העשור האחרון. החשיפה המוגברת שתוכלו להשיג באמצעות פרסום מעין זה לא משתווה לאף ערוץ פרסומי אחר. קדימה, גם אתם יכולים, עם פרסום בגוגל. שיהיה בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

חברת google-adv - חברה המתמחה בפרסום ושיווק באינטרנט - כי המקום הראשון בגוגל זה איתנו!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.