אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב שמלות כלה וערב

עיצוב שמלות כלה וערב

עולם החתונות והאירועים התפתח בשנים האחרונות בצורה מצויינת. אחד הדברים החשובים לכלה היא שמלתה כמובן. כאשר קרובת משפחה שלי התחתנה אני זוכר שכל הזמן היתה מדברת על שמלתה. לאחר חיפושים רבים, מצאה מעצבת שמלות כלה בירושלים שהתאימה לה שמלה בצורה מושלמת.

הפרדה זמנית

לאלו המקפידים, לפני החתונה נהוג שהחתן והכלה לא יפגשו ולכן בני הזוג נפרדים למספר ימים ונפגשים רק בחתונה עצמה (מנהג זה נפוץ גם בנצרות). מעבר לכך חשוב לציין שאירוע חגיגי כמו חתונה יש לתכנן בכובד ראש ולא במהירות ובחיפזון. ככל שמתכננים מבעוד מועד כך הסיכויים שלא ישכחו פרטים חשובים.

תכנון החתונה

אופן התכנון מזכיר לי נסיעה לחו"ל ככל שמתכננים אותה מוקדם יותר כך הסיכויים שנשכח משהו קטנים. למקורביה של הכלה מומלץ גם להשקיע בשמלה יפה שתציג אותן בצורה ססגונית. ישנן מעצבות שמלות ערב בירושלים ובהרבה מקומות נוספים. חתונה היא ללא ספק אירוע מרגש אך, היא עוד יותר מרגשת כאשר מדובר בחתונה המתבצעת פעם ראשונה.

תכנון נכון

כמו כן היות ומדובר בהוצאה כספית חשוב מאוד לתכנן מראש בצורה מדוייקת את ההוצאות וכספיות וכמובן לוודא עם המוזמנים מי מגיע בצורה וודאית. טקס החופה משתנה מחתונה לחתונה אך במידה ומדובר בחתונה הלכתית המטרה נשארת זהה והיא לחתן את בני הזוג כדת וכדין ולכן הרעיון הכללי בחתונות הלכתיות נשאר אותו דבר.

חתונה אזרחית

בשנים האחרונות הביקוש להנשא דווקא בחתונה אזרחית עלה מאוד כיוון שמעל לארבעים אחוז מאוכלוסיית מדינת ישראל חילונים ולכן החיבור לדת לא כל כך חזק כמו אצל הדתיים.

 

למרות שחלה עליה לאחרונה באמונה הדתית בישראל עדיין הפלח הגדול בארצינו שייך לחילונים. חשוב לזכור שחלק מהזוגות שיכולים להנשא בצורה הלכתית בוחרים שלא לעשות זאת ממספר סיבות, העיקרית מהן היא בשל העובדה שלא רוצים להעמיס על עצמם יתר על המידה.


אודות מחבר המאמר

PengL

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.