אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מזרון יחיד או מזרון זוגי?

חשוב לבחור מזרונים איכותיים וטובים עבור מיטותינו, ויותר מזה – מזרונים המתאימים לנו באופן אישי. זאת מכיוון שלכל אדם יש את העדפותיו שלו לגבי מזרונים, ואין מספיק רק לרכוש מזרון זוגי או מזרון יחיד איכותי של חברת מזרונים מובילה עליו קיבלתם המלצות מאדם אחר. אחרת תגלו לפתע כי אותו מזרון זוגי קשה מדי לגב הפרטי שלכם, או לחילופין, רך מדי לטעמכם האישי. מכיוון שיש סוגים שונים של מזרונים – פוטון, קפיצים, גומאוויר וכו' – לכל גב יתאים סוג מזרונים אחר, וקשה להסתמך על דעות אישיות בבחירת מזרונים.

 

מילת המפתח בבחירת מזרונים היא "ניסיון". אל תסתמכו רק על מראה עיניים, על המלצות ועל תווי איכות ותקן. שכבו על המזרון והרגישו אותו במו גופכם – האם הוא נוח לכם? יש חנויות מזרונים המאפשרות לקבל מזרונים הביתה ללילה אחד ואפילו כמה לילות כדי להחליט סופית על הרכישה – "לישון עליה" במובן המילולי של הביטוי. כדאי לנצל אפשרות שכזו כדי לוודא שאותם מזרנים שבחרתם הוא אכן המתאים והטוב ביותר עבורכם ועבור שנת לילה טובה באמת.

 

בבחירת מזרנים חשוב לתת את הדעת על הגודל. אם יש לכם כבר מיטה, מדדו אותה כדי להתאים לה מזרון יחיד או מזרון זוגי בגודל מתאים. בין אם הלכתם על מזרון זוגי או על מזרון יחיד לילד המשתמש במיטה קטנה כמו מיטת נוער, חשוב שהוא לא יבלוט ממשטח המיטה, אלא יתאים לגודלה כדי שהמשטח יספק לו תמיכה הולמת.

 

כדי לוודא את איכותם של מזרנים, ממש כמו רהיטים, כדאי לא להתפתות לרכוש מזרונים זולים מחברות אלמוניות, אלא לבחור מזרונים המיוצרים על ידי חברה מוכרת בתחום ובעלת אמינות, שאתם יודעים שמוצריה טובים וברמה גבוהה. עדיף להשקיע יותר כסף בקניית מזרונים, אפילו יותר מעלות המיטה או חדרי שינה, שכן מזרונים משמעותיים יותר עבור שנת הלילה שלכם. מזרונים איכותיים יחזיקו שנים רבות. לעומת זאת, את המיטה תמיד אפשר לשדרג ליפה יותר ומעוצבת יותר ברבות השנים, ואין הכרח להשקיע כרגע את מלוא תקציבכם רק בעבור האסתטיקה על חשבון הבריאות והתמיכה לגב. עוד פרמטר המצביע על איכותם של מזרונים הוא האם יש לאותם מזרונים תו תקן. קראו את המפרט: האם מצוין בו עמידה בתו תקן? האם מפורטת התמיכה שאותם מזרונים מספקים לגוף? האם יש למזרנים אלו שדרה מרכזית לתמיכה בעמוד השדרה? כדאי גם לבדוק שהשוליים ובמיוחד הפינות של מזרונים אלו מחוזקים כיאות, והמזרון לא נמעך כליל כשאתם יושבים עליהם.

 

בחרו טוב את המזרון הרצוי, ושנת הלילה מובטחת לכם.


אודות מחבר המאמר

שי שכטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.