אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מכשירים להסרת שיער - כל העצות

נתונים אלו אינם מפתיעים, שכן מזג האוויר בארץ מחייב לבוש קצר במשך חלק גדול מהשנה, וחוף הים הסמוך גם הוא קורץ ומזמין להחליף את בגדי היום-יום לבגד ים ולהתפנק על החוף. ישנם לא מעט מכשירים בתחום הסרת שיער לנשים. בין ציוד קוסמטי כמו מכשירים להסרת שיער אלו ישנם פשוטים ולואו-טקים כמו פינצטה, המשמשת לסידור שיער הגבות ולתלישת שערות בודדות וסוררות שנשארו במקומן אחרי טיפול להסרת שיער באמצעים מקיפים יותר. לעומתם, ישנן טכנולוגיות משוכללות בהרבה, כמו, למשל, מכשיר להסרת שיער בלייזר או הסרת שיער באינפרא אדום ( הסרת שיער לצמיתות ) שדרוש ידע להפעלתו והוא אינו מתאים עבור שימוש ביתי באופן פרטי. מכשיר להסרת שיער שכזה מתאים עבור קוסמטיקאיות ומכוני יופי, המציעים טיפולי הסרת שיער בעזרתו לקהל הרחב.

 

לכל המעוניינים להתמודד עם פעולת הסרת השיער מהגוף בכוחות עצמם יש כמה וכמה מכשירים להסרת שיער שיהיו לעזר (ביתר יעילות על פני אותה פינצטה פשוטה). מכשיר ביתי להסרת שיער  שהינו פופולארי ביותר הוא סכין הגילוח. בעזרת מכשיר להסרת שיער זה ניתן לגלח את השיער במהירות רבה בשעת דוחק, כשאין זמן לקבוע עם קוסמטיקאית או להקדיש שעה ארוכה עבור הסרת שיער בשעווה או במכשיר סילק אפיל. עם סכין גילוח המלאכה מהירה הרבה יותר - חמש דקות וגמרנו. כל שדרוש אחר כך הוא מוצר קוסמטי מתאים למריחה על העור למען הרגעתו וכדי שלא יווצרו אדמומיות או גירוי.

 

אופציה אלטרנטיבית היא מכשיר להסרת שיער חשמלי,שאותו ניתן להשיג בחנויות של ציוד קוסמטי, המורט שערות מן השורש, שכן סכין גילוח אינו עושה זאת, והשיער המגולח נוטה לצמוח בחזרה עד מהרה. מכשיר להסרת שיער דוגמת סילק אפיל יבטיח רגל חלקה לאורך זמן רב יותר, היות ועל כל שערה לצמוח מחדש החל מהשורש, ולא רק בחלקה העליון. מכשירים להסרת שיער מעין אלו אינם מתכלים כמו שעווה, ולכן אפשר להשתמש בהם שוב ושוב ושוב. השימוש בהם פשוט וקל, כואב בהתחלה אך פחות לאורך זמן. שוב, כדאי לאחר הסרת השיער מומלץ למרוח מוצר קוסמטי להקלת הגירוי על המקום.

 

ציוד קוסמטי כמו שעווה היא שיטת הסרת שיער אחת, וכבר אין צורך לעשות אותה בהכרח במכון יופי. ישנם מכשירים להסרת שיער בשעווה גם עבור שימוש ביתי, שהינם נוחים לתפעול ללא ידע מוקדם. עם זאת, מכשירים להסרת שיער בשעווה אינם לרכי הלב, שכן פעולת הסרת השיער בשעווה הינה כואבת.

 

ישנו ציוד קוסמטי בדמות ג'ל או קרם אותו מורחים על העור במיקום המבוקש. לאחר כמה דקות של השהייה על העור שוטפים את המקום, והשיער מוסר ביחד עם מוצר קוסמטי זה מן העור. לכאורה נוח מאוד ופשוט, ובעיקר נטול כאבים, אולם מוצר קוסמטי שכזה אינו ניחן ביתרונות מיוחדים על פני סכין גילוח – להיפך. מוצר קוסמטי זה גם הוא אינו מסיר את השערה מן השורש, ובנוסף, הסרת השיער באמצעותו אטית הרבה יותר מאשר בסכין גילוח.


אודות מחבר המאמר

שי שכטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.