אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת פנים - ניתוח קוסמטי עם תוצאות נראות לעין!

מהי מתיחת פנים?מתיחת פנים היא ניתוח קוסמטי המתמקד בעיצוב מחדש של תווי הפנים בכדי להקנות להם מראה צעיר יותר. ניתוח מתיחת פנים הפך להיות אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר במשך השנים, בשל העובדה שתוצאותיו נראות לעין באופן מיידי וברור.

כיצד ניתוח מתיחת פנים יכול "להחזיר את השעון לאחור"?ניתוח למתיחת פנים נעשה לרוב על-ידי נשים בשנות ה-30 וה-40 בכדי למנוע מספר סימני הזדקנות ולהראות צעירות יותר בכמה שנים. מתיחת פנים עוזרת במתיחת עור רפוי שבאיזו התחתון של הפנים, כגון הלסת והצוואר. מכיוון שאיזור הלסת הוא אחד האיזורים הראשונים שעליו ניכרים סימני ההזדקנות וניתוח למתיחת הפנים עושה עבודה נפלאה על האיזור הזה.

המנתח פלסטי ימתח את עור הפנים שלכן ויסיר את העור הרופס העודף שמתחת לסנטר. ברגע שעור הפנים מעוצב מחדש, רבים מהקמטים ומפגעי העור נעלמים. התוצאות נעות בין ניכרות לעין ועד דרמטיות, תלוי באיכות העור ובכמות הקמטים.

האם אתם מועמדים מתאימים לביצוע ניתוח למתיחת פנים?מועמדים מצויינים למתיחת פנים הם אנשים בעלי בריאות פיזית תקינה ועם מטרה ברורה והגיונית לגבי מראה עור הפנים הרצוי. אין לבצע ניתוח פלסטי שכזה אם מצבכם הבריאותו איננו תקין, שכן הדבר יכול לעכב את החלמתכם ואף לגרום לסיכון ממשי לחייכם. גברים ונשים עם התוצאות הטובות ביותר הם בעלי עור אלסטי שניתן בקלות למתוח אותו. בנוסף, הכי חשוב זה לקבוע פגישה עם המנתח הפלסטי בכדי שהוא יציג בפניכם את התהליך במלואו.

האם מתיחת פנים שווה את ההשקעה? האם הוא באמת גורם להדגשת תווי פנים?למנותחים רבים, הניתוח למתיחת פנים ממש שינה את חייהם. כמובן שביצוע ניתוח על מטופל צעיר יכול ויהיה מיותר, שכן התוצאות כמעט ולא יהיו נראות לעין. לעומת זאת, תוצאות ניתוח מטופל מבוגר נראות לעין מצויין. רבים מהמטופלים המבוגרים זוכים למחמאות על גילם, כאילו היו צעירים ב-10 שנים.


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.