אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים - בניית קישורים נכנסים

אחת השיטות של קידום אתרים הוא נושא של קישורים נכנסים. אחד הפרמטרים שמשפיעים על דירוגו של האתר בהקשר למילות חיפוש רלוונטיות הוא מספר הקישורים המופיעים באתרים אחרים ומפנים לאתר המקודם.

נושא של קישורים נכנסים הוא נושא חשוב לתחום של קידום אתרים. השאיפה היא למקם כמה שיותר קישורים נכנסים באתרים אחרים. גם הדירוג של האתר בו מוקם הקישור לאתר המקודם משפיע על חשיבות של אותו הקישור בהקשר לאתר במקודם.

קיימות מספר שיטות להפצת קישורים נכנסים כדי לקדם תהליך של קידום אתרים. שיטה אחת היא קישורים הדדיים. בהרבה אתרים ישנו עמוד הנקרא "קישורים" (Links). בעמוד זה מופיעים קישורים לאתרים אחרים הרלוונטיים לתחום פעילותו של האתר. ישנם המבצעים שיתופי פעולה של "תן וכך". הכוונה היא למקם קישורים הדדיים בשני אתרים שמשתפים פעולה ביניהם לצרכי קישורים נכנסים. עיקר העבודה של מקדם אתרים במקרה זה היא לשכנע אתר בעל דירוג גבוה יותר למקם את הקישור לאתר המקודם בתמורה לקישור הדדי. קיים גם יישום לא חוקי של השיטה הנ"ל. הכוונה כאן היא למקם קישורים הדדיים בין אתרים שלא קשורים ביניהם. זהו יישום פסול של השיטה הנ"ל ומנועי חיפוש מענישים על כך.

שיטה נוספת היא חתימה בעלת קישור לאתר המקודם. ישנם הרבה מאוד בלוגים ופורומים בו משתתפים אנשים בעלי זיקה משותפת לתחום מסוים. מקדמי אתרים המשתתפים בפורומים אלה ומשאירים תגובות בצירוף חתימתם עם הקישור בפנים, מפיצים בעצם את הקישור לאתר המקודם במגוון אתרים המפעילים את הפורומים.

שיטה נוספת היא הפצת קישורים נכנסים דרך מאמרים. מקדמי אתרים כותבים מאמרים העוסקים בנושא עיסוקו של האתר המקודם. בתוך המאמרים מופיעים קישורים לאתר המקודם. מאמרים אלה נשלחים למגוון אתרים שמחזיקים ספריות עבור מאמרים.

שיטה נוספת היא קניית קישורים. לאתרים בעלי דירוגים גבוהים אין שום אינטרס לפרסם קישורים לאתרים צעירים ולא מדורגים. אחת השיטות לשכנע אותם כן לפרסם קישורים לאתר המקודם היא לשלם עבור פרסומם.

לסיכום, ישנו מגוון שיטות להגדיל את מספר הקישורים הנכנסים תוך כדי תהליך של קידום אתרים . חשוב להשתמש בכלים סטטיסטיים לצרכי מעקב אחר מספר הקישורים הנכנסים לאתר המקודם. מעקב כזה יעזור לקבל החלטות נכונות באיזו שיטה להשתמש, והאם היא יעילה לצרכים שלנו.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה קידום אתרים http://www.seo-extra.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.