אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לשמור על התינוקות מהשמש

הקיץ כבר הגיע ואיתו הגיע השמש והחום הכבד. אם עד סוף יוני עוד היה לנו כיף להסתובב עם הגוזלים שלנו בפארקים וברחובות הנעימים עם מזג האוויר הנפלא, הרי שהיום כבר אי אפשר לעשות את זה יותר. החום הכבד והלחות מקשים עלינו את טיול אחר הצהריים לשדרה שרק לאחרונה עוד הייתה נעימה.

 

חברות המתמחות במגוון מוצרי תינוקות מוציאות כל שנה מגוון מוצרים שיקלו ויגנו עלינו ועל הגוזלים שלנו מהחום הכבד וקרינת השמש המסוכנת בטיול אחר הצהריים. אחד מהמוצרים הוא מגן שמש לעגלה (המוכר גם בשם צלון לעגלה ובשם צלוקט). המגן נותן לנו הגנה של מעל 90% מקרני השמש. המגן מתלבש על העגלה בקלי קלות ומכיוון שהוא עשוי מבד נושם הוא נותן מעבר חופשי של אוויר וכך לא נהיה כיס חום מתחת למגן. יתרון נוסף למגן השמש הוא שהוא יכול להישאר מחובר לעגלה גם שהעגלה מקופלת.

מגן שמש נוסף הוא מגן שמש לרכב. כאשר אנו נוסעים עם הילד לבקר חברים או למשפחה בשעות הצהריים והמזגן באוטו דולק קרני השמש עדיין פוגעות בילד. כיום יש בשוק מספר מגני שמש לרכב כאשר הטובים שבהם מורידים את רמת הסנוור והחום ברכב וגם מונעים כ- 90% מקרינת השמש UV ועדיין עשויים מבד כך שהתינוק יוכל ליהנות מהנוף בדרך. רוב מגני השמש לרכב נדבקים לחלון באמצע וכך אפשר לפתוח חריץ שיכנס אוויר מבחוץ לתוך הרכב. כאשר אתם קונים מגן שמש לרכב יש לוודא כי גודל החלון מתאים למגן השמש אותו אתם רוצים לקנות וזאת מכיוון שלכל רכב יש חלון בצורה אחרת ובגודל שונה.

מוצר נוסף המומלץ לתינוקות אשר מבלים זמן רב בשמש הוא קרם הגנה לתינוקות. התינוקות בניגוד לאדם בוגר בעלי עור עדין, רגיש ודק יותר. מנגנון ההגנה הטבעי שלהם עדיין לא מפותח כמו אדם בוגר ויכולת קירור הגוף שלהם גם לא מפותחת יתר על המידה. על תינוקות יש למרוח קרם הגנה בכל יציאה מהבית לחצר או לים במיוחד בשעות שבהם השמש היא החזקה ביותר (10:00-16:00). יש למרוח עליהם קרם הגנה גם במקומות המכוסים עם בגד הים. תינוקות עד גיל שישה חודשים לא מומלץ לחשוף כלל לשמש ישירה בשעות החמות.

הגוזלים שלנו הם דור העתיד שלנו ולכן חשוב מאוד לשמו עליהם מנזקי השמש. שאנחנו היינו צעירים הייתה מודעות נמוכה יותר לשמירה מנזקי השמש ואני זוכר איך היינו חוזרים כל שבועות מטבריה שרופים ואדומים.

תשמרו על התינוקות שלנו הרי יש לנו עולם מופלא ואנחנו רוצים שהם ייהנו ממנו....


אודות מחבר המאמר

מגוון מוצרי לשמירת התינוקות שלנו נגד השמש כמו צלוקט, מגן שמש לעגלה ועוד אפשר למצוא בסודות, דברים יפים לגדולים.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.