אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באינטרנט ופרסום בגוגל

 

שיווק באינטרנט הוא שיווק אשר קורץ לרבים מאיתנו. הוא קל, הוא נוח, הוא זול. והכי חשוב – הוא מניב תשואה גבוהה בתוך זמן קצר. לפני שאנו ממהרים לשווק דרך מדיום זה, עלינו לזכור כי לא כל אחד יכול לעשות זאת נכון. אמנם האינטרנט הוא המקום בו כל אחד יכול לשווק ולהצליח, אך עבודת שיווק מרושלת יכולה לעלות לנו ביוקר. על מנת להשיג את המירב מקמפיין שיווק באינטרנט, עלינו לשקול כמה נקודות בתכנונו, בקפדנות רבה ובכובד ראש.

  לפני שאנו יוצאים לקמפיין שיווק באינטרנט, או כל קמפיין שהוא באינטרנט, כמו קמפיין פרסום בגוגל או קמפיין פרסום באינטרנט , עלינו להגדיר באופן מדויק ונהיר מהן המטרות השיווקיות אותן אנו מעוניינים להשיג. מטרות שיווק יכולות לסייע לנו בדרכים שונות. לדוגמא, שיווק מחדיר לתודעת הקהל מוצרים ושירותים חדשים, מחזק תדמית של פירמה או חברה, ממקסם את המכירות. כל מטרה שיווקית שיש לכם ניתנת למימוש. על כן, ישנו צורך להגדירה מראש, כך שתהא תמיד לנגד עיננו בכל תהליך העבודה.   לאחר שהגדרנו את היעד השיווקי שלנו, הגיע הזמן לעבור לשלב השני בתכנון קמפיין שיווק באינטרנט. בשלב השני, עלינו לבחון את קהל היעד שלנו באינטרנט. קמפיין שיווק, אשר מיועד להשגת כל מטרה אשר תהא, מצליח באמצעות חשיפה נרחבת מול קהלי יעד. אם קהל היעד שלנו לא משתמש באינטרנט, אזי עלינו לשקול כלי שיווק אחר.

תדירות השימוש באינטרנט בקרב הלקוחות שלנו היא נושא שיש לברר אותו בהקדם האפשרי. עליכם לחקור את אוכלוסיית הלקוחות שלכם לעומק – מהו היקף השימוש אשר הם עושים, מהן המטרות שלשמן הם משתמשים באינטרנט, ועוד. בחינת נקודות אלו אודות הצרכנים שלכם היא קריטית להמשך ביצוע הקמפיין. אם הקהל שלכם צורך אינטרנט על בסיס קבוע, יש לכם אישור להמשיך אל השלב הבא.   השלב השלישי הוא סיקור קצר אודות המתחרים באינטרנט, ואמצעי השיווק שלהם. ממש כמו בחיים האמיתיים, גם באינטרנט ישנה תחרות. עליכם לבחון את כמות המתחרים שלכם, מי הם המותגים המובילים בתחומכם ברשת, היקף ההצלחה שלהם, והכלים השונים בהם הם משווקים. כאן אין חשש "להעתיק" את האופנים בהם המתחרים משווקים.

כלי שיווק באינטרנט הנם כלים מוכרים, אשר נעשה בהם שימוש מאסיבי על ידי משווקים רבים. אף אחד לא מחזיק עליהם זכויות יוצרים. לאחר שסקרתם את הכלים של המתחרים, אתם יכולים לנסות ולהשתמש בכלים אלו, או לחילופין, לעשות שימוש בכלי שיווק אחרים אשר המתחרים אינם מכירים.   תכנון קמפיין שיווק באינטרנט דורש מאיתנו קפדנות ורצינות בכל התהליך. אם תעמדו בכל השלבים הנ"ל, תוכלו להפיק תוך זמן קצר קמפיין שיווק באינטרנט מוצלח ומדוד. דרך צלחה!    


אודות מחבר המאמר

חברת marketing - חברה מספר 1 לשיווק באינטרנט!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.