אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקות חשמל לבית ולמשרד

בדיקה תרמוגרפית נערכת במתקנים חשמליים מדי שנה, על מנת לאתר לקויות וכשלים. בדיקה תרמוגרפית מקצועית מגלה בעיות במערכת החשמל, ומציעה פתרונות לשיפור תפקוד המערכת. מבין התקלות השונות, בדיקה תרמוגרפית עתידה למנוע שריפות במערכת החשמל, עומס יתר ומתח במערכת, ומבטיחה תפקוד תקין בעתיד.

אנו במורן מהנדסים עורכים בדיקות תרמוגרפיה באישור, ושומרים על ביצוע הבדיקה על פי התקן. כל בדיקה תרמוגרפית של מורן מהנדסים נערכת על ידי מהנדס חשמל מוסמך הבקיא ומנוסה בתחום מערכות ההספק. לאחר ביצוע הבדיקה, צוות מורן מהנדסים מפיק עבורכם דוח מפורט, הכולל תצלומים ופירוט אודות הליקויים והדרכים לתיקונם.  

ניתוח ממוחשב של הרמוניות מאתר פעילויות חשמל חריגות והפרעות במערכת החשמל. הפרעות הרמוניות עלולות לגרום לנזקים רבים במערכת החשמל, החל מהתחממות מערכת המיתוג, עודף הספק אנרגטי, ועד הצתה ושריפה של כבלים במערכת וכרטיסי הספק. נזקים אלו ניתנים למניעה מיידית, במסגרת פיקוח על מערכת החשמל ובדיקת ניתוח הרמוניות מקיפה.

צוות מורן מהנדסים המנוסה בביצוע בדיקת הרמוניות - איתור לקויות שם לב לחריגות מתח שונות, שקיעת מתח, א-סימטריה במתח, נחשול מתח, הרמוניות והבהובים. הניתוח הממוחשב מפרט עבורכם את הלקויים השונים, ומציע פתרונות לתיקון ושיפור מתקן החשמל.  

בדיקות חשמל כלליות מסייעות לשפר את בטיחות מתקני החשמל והתפקוד הכללי של המערכת. בדיקת חשמל כללית הנה חובה בכל מערכת חשמל במתחם ציבורי, בית פרטי או חברה מסחרית. בדיקת חשמל כללית בוחנת את חלקי המערכת השונים, ומאתרת לקויות בתפקוד, עומס מתח, הספק, ועוד.

בסופו של תהליך, ניתן דוח המציע פתרונות לשיפור מערכת החשמל.

בדיקות חשמל כלליות של מורן מהנסים נערכות במקומות שונים ברחבי הארץ על מנת להבטיח מערכת חשמל בתפקוד תקין. בתום כל בדיקה ניתן דוח מקיף אודות הלקויים אשר נמצאו במערכת, עם מתן ייעוץ ופתרונות להמשך הדרך. מבין מבחר הבדיקות שצוות מורן מהנדסים מבצע, ניתן לערוך בדיקות חשמל לצורך אירוע או מופע, תפקוד גנראטורים ארעיים או כבויים לצורך רישומם במשרד האנרגיה, לרבות בדיקות בטיחות ואינטגרציה במתקני חשמל גדולים, ועוד.

היקף תפוקה שנתי של מערכות חשמל משתנה במקומות שונים, אך כרוך בהוצאות כספיות מרובות בכל גוף או חברה. עם מצוקת החשמל הפוקדת את ארצנו, וכן ההתחממות הגלובאלית הנובעת משימוש מאסיבי של אנרגיה ברחבי העולם, גופים גדולים בארץ מחויבים לערוך דוח שנתי אודות התפוקה החשמלית שנערכה במקום ולמסורו למשרד התשתיות. מערכת חשמל חסכונית היא הפתרון האולטימטיבי עבור כל עסק קטן או גדול, חברה, וארגון על מנת לחסוך בחשמל ובכסף.

צוות מורן מהנדסים מבצע בדיקות המאתרות שימוש יתר באנרגיה, ומציע שיפורים במערכות חשמל על מנת להגיע לחיסכון אנרגיה מקסימאלי. בדיקת חיסכון באנרגיה של מורן מהנדסים מעניק לכם יתרון כספי משמעותי. מערכת חשמל חסכונית הנה מערכת חשמל שהוצאותיה מועטות ביחס למערכת חשמל בזבזנית. בדיקות חיסכון באנרגיה יכולות לחסוך לכם עד כחמישה עשר אחוז בעלות הוצאות האנרגיה. עם בדיקות חיסכון באנרגיה של מורן מהנדסים, תוכלו לחסוך כסף וגם למנוע בזבוז מיותר של אנרגיה.

צוות המשרד עורך בדיקות חיסכון באנרגיה עבור גופים פרטיים ועסקיים, ובמתקני חשמל ברחבי הארץ. 


אודות מחבר המאמר

מורן מהנדסים - חברה מובילה בשירותי הנדסת החשמל בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.