אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מפרקים משפחה - דיני משפחה בהליך גירושים

עו"ד לגירושין עוסק כמובן בכל התחום של גירושים, אך לא רק. עו"ד לגירושין מתמחה בכל התחום הרחב של דיני משפחה אשר כולל תתי תחומים רבים, כמו לדגומא: נישואין, הסכם ממון, סכסוכים זוגיים, חלוקת רכוש, הסכם גירושין וכן ביטול הסכם גירושין, הסדרי ראיה, ירושה, צוואה, מזונות ומזונות זמניים אישה וכן מזונות ילדים, משמורת על הילדים ועוד תתי תחומים רבים. כאשר אתם זקוקים לייעוץ משפטי בתחום של גירושים מומלץ מאוד לבחור עורך דין לפני תחילת התהליך בכדי למנוע אמירת דברים אשר יכולים לפגוע בך בהמשך תהליך הגירושים.

 

עו"ד לגירושין של שני הצדדים ישמשו בתור שומרי האינטרסים של הלקוחות שלהם תוך הסתכלות מלמעלה על המקרה ונתינת ייעוץ ללקוח בתור צד שלישי נטול פניות. עם עורכי הדין של כל אחד מן הצדדים הולכים אל בית משפט לענייני משפחה או לבית דין רבני אשר לשניהם הסמכות להכריע בתחום של דיני משפחה ושם מנסים להגיע אל הסכם גירושים בצורה המהירה והיעילה ביותר תוך שמירה על הזכויות של כל אחד מן הצדדים והגעה לעמק השווה בנוגע לאינטרסים של כל אחד מבני הזוג.

 

אם מעורבים בהליך של גירושים גם ילדים, בית המשפט יקח בחשבון גם את האינטרסים של הילדים ואצל מי הם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר ויגיעו למלוא הפוטנציאל שלהם עד היותם בוגרים חוקיים- גיל 18. לאחר גיל 18 הילדים נחשבים בעיני החוק כבוגרים ויכולים לעמוד ברשות עצמם מחוץ לכותלי בית ההורים וכן החוקים אשר קיימים בין ההורים לבין הילדים שלהם.

 

דיני משפחה הינו תחום מאוד עדין כי מדובר פה על פירוק מוסד המשפחה ולכן לעיתים השופט מפנה את הצדדים המעורבים אל בורר שם החוקים נקבעים על ידם. עדיף לנסות לסיים את קבלת הגט מחוץ לכותלי בית המשפט למען שני בני הזוג וכמובן למען הילדים וכן המשפחה הקרובה אשר מושפעת מן המצב החדש של בני הזוג המתגרשים. שינוי בחיי בני הזוג משפיע על כולם ולכן בתהליך של בוררות ניתן לקבוע חוקים אשר יהיו מותאמים יותר לכיוון צורכי ואופיים של בני הזוג מאשר המערכת המשפטית לפיה נוהג שופט בבית משפט.

 


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.