אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גירושין ופירוק משפחה וזוגיות

דיני משפחה הינו אחד מן התחומים אשר מעסיקים הכי הרבה את אוכלוסיית עורכי הדין בארץ ישראל בפרט ואת עורכי הדין בעולם בכלל. התחום של דיני משפחה הינו תחום בעל יריעה מאוד ארוכה אשר כוללת תתי תחומים רבים, כמו לדגומא: נישואין, גירושין, מזונות, ירושה, צוואה, הסדרי ראיה, בדיקת אבהות, חלוקת רכוש, הסכמי ממון ועד תחומים רבים ולכן חשוב מאוד להתייעץ לאורך כל הדרך בעורך דין אשר מתמחה בתחום של דיני משפחה בכלל ובעיקר בתחום של גירושים בפרט.

 

חשוב לזכור שבמרכז לא עומדים הליכים משפטיים אלא פירוק זוגיות ומשפחה מה שמלווה עם תחושות רבות של כאב, בלבול וכעס על סיומה של אהבה אשר תכננתם לחוות אותה אחד עם השני עד סוף החיים.

 

במהלך הדרך לקראת גירושין יש המון מקומות בהם שיקול הדעת יטעה אותנו מה שיגרום לנו לומר או לעשות דברים אשר יפגעו בנו בהמשך התהליך של גירושים. טעויות נפוצות, כמו לדוגמא: להתייעץ אך ורק עם עורך הדין שלך. שמיעת עצות מאנשים אשר עברו תהליך של גירושין יכולים להוביל אותך לטעויות, כי כל סיפור גירושים שונה אחד מן השני.

 

טעות נוספת היא לפני כל פעולה נגד בן או בת הזוג התייעץ עם עורך הדין שלך. טעויות נוספות, כמו לדוגמא: הגדלת יתרה בחשבון המשותף לבסוף תתחלק בין שני בני הזוג, לא להסית את הילדים נגד הצד השני כי אתם ההורים המבגרים אשר אחראיים לשמור על שלום בית למרות שאתם כבר לא בתוך ברית זוגית. טעויות אלו ועוד טעויות רבות נפוצות ולכן הבסיס לעשייה נכונה היא להתייעץ בכל דבר, אפילו הקטן ביותר, עם עורך הדין שלך.

 

מה שכן כדאי לעשות בעת הליכי קבלת גט היא שמירה על חשאיות בטרם קבלת ייעוץ, התעללות נפשית או גופנית זקוקה להוכחות, יש לערוך צוואה משום שללא צוואה הרכוש עובר אוטומטית לבן או בת הזוג והכי חשוב למען הנפש שלך וכל מי אשר קשור בצורה כלשהיא אליכם היא להגיע להסכם הוגן עם בן או בת הזוג בצורה המהירה והיעילה ביותר תוך שמירה על הזכויות האישיות שלך. 


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.