אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על קצה הציפורן

טיפוח הציפורן הוא סוג של מותרות, פועל יוצא של תרבות השפע בה אנו חיים היום. טיפוח הציפורניים כולל מגוון של טיפולים: פדיקור ומניקור - רפואי או קוסמטי, מריחת ציפורניים בלק וציור עליהן, מריחת קרמים וטיפול באמצעות תכשירי טיפוח.

הגאווה הנשית על ציפורניים מעוצבות חוצה שנים וגבולות גאוגרפיים. בסין השתמשו בלק כבר לפני יותר מ-3,000 שנה. הסינים נעזרו לצורך כך בצמח המסטיק, שעוות דבורים, חלבון הביצה וג'לטין. בנוסף, נעשה שימוש גם בצמח החינה בטיפוח ציפורני הנשים במזרח.

עולם של טיפוחכדי להבין עד כמה מדובר בתופעה נפוצה, ניתן לקחת כדוגמה את העיר ניו-יורק. בכל רחוב ניתן למצוא לפחות היכל ציפורניים אחד, שלרוב מנוהל על ידי נשים ממזרח אסיה. מדובר ב פינוק לגוף ולנפש, במחיר שווה לכל נפש, שמלווה כמעט תמיד גם בעיסוי קל בידיים או ברגליים. על פי ההערכות, במנהטן לבדה יש כאלפיים היכלים לטיפוח הציפורן.

סביב עולם טיפוח הציפורן נבנתה גם תעשייה שלמה של טיפולים לגוף. מלבד עיצוב ציפורניים, תושבות ניו-יורק העסוקות מקבלות באותו המתחם גם טיפולי ספא, הסרת שיער בשעווה עיצוב גבות ומכוני שיזוף. נשות ניו-יורק אינן מוותרות על טיפוח ציפורניהן למרות החוסר התמידי בזמן פנוי. מסיבה זו סלוני הציפורניים במנהטן פתוחים משבע בבוקר ועד חצות.

מהי בניית ציפורנייםאחת הדרכים לטיפוח הציפורניים הינה בניית ציפורניים – שיטה שבאמצעותה מאריכים את הציפורן ומעצבים אותה. עבור נשים שהתייאשו מהסיכוי לגדל ציפורניים בעצמן, מדובר בפתרון קל וזמין. בניית הציפורניים מאפשרת לציפורניים הטבעיות לצמוח עם תמיכה. באופן הזה הציפורן מתחזקת ומתייצבת ויכולה בהמשך להמשיך לגדול מספיק כדי לצאת ולהמשיך לגדול ללא תמיכה.

במסגרת טיפולי הבנייה יש להגיע כל שלושה שבועות אל טכנאית הציפורניים כדי להשלים את חומר המילוי ולנקות לכלוך וחיידקים שהצטברו. שיוף, ניקוי ומילוי הציפורניים עלולים להחליש אותן ולחשוף את המטופלות לפציעות, זיהומים ומחלות. לכן חשובה מקצועיותה וניסיונה של הטכנאית כך שהנשים שנמצאות בטיפולה יהיו בטוחות שהן בידיים טובות.


אודות מחבר המאמר

cosmetics-israel.org

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.