אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חבילות שי והחג מושלם

 

חבילות שי  והחג מושלם

החגים כבר כאן וכולנו יודעים שחשוב להיערך לקראת בואם, כל אחד מאיתנו ותפקידו הוא. חלקנו ניערך לבוא החגים באמצעות טיסה לנופש במקום רחוק. חלקנו נערוך קניה המונית בסופר, נעמול ונטרח על הסירים במאמץ רב. אך עבור כולנו, ההיערכות לחגים טומנת בחובה התרגשות רבה וגם את הצורך, החשוב לא פחות, להתחדש ולחדש במתנות חדשות לאנשים האהובים עלינו. רכישת מתנות לאנשים שאנחנו אוהבים כל כך, היא מלאכה מורכבת שכרוכה בהרבה השקעה מצידנו. אך המתנה המושלמת , שכל אחד מאיתנו היה שמח לקבל כמו גם לתת בחדווה, היא חבילות שי למיניהן. אם נזכור את זה, הדבר יוכל לשמש אותנו בבואנו לבחור מתנה לחג, ואין חשיבות למי מיועדת המתנה.

מתנות שכיף לתת ולקבל

אין ספק בכך שכולנו אוהבים את הקרובים לנו ורוצים לפנקם ולתת להם את הטוב ביותר. עם בוא החגים, עולה הרצון לחדש והופך משמעותי יותר ואנחנו תרים אחר רעיונות מקוריים כדי שנוכל לרכוש מתנות מיוחדות.  כל אחד מאיתנו מהווה עולם ומלואו ולכל אחד מאיתנו מגיע משהו ייחודי המתאים בדיוק בשבילו.  חבילות שי הן מתנה מושלמת וזאת מכיוון שהיא עונה על הצרכים של כולם. מי שאינו אוהב שוקולד יוכל למצוא גם דבש, גם קפה ועוד מיני דברי מתיקה אחרים ועשירים לא פחות, ובכך להמתיק את חגו. לא נוכל להתייצב לסעודת החג ללא מתנה באמתחתנו. משימת רכישת המתנות היא משימה בעלת חשיבות רבה, מכיוון שלא נרצה לקפח איש מיקירינו וכמה משמח הרגע בו כולם פותחים ת המתנות והשמחה מתפשטת בקרבם.

אז במקום לשבור את הראש בבחירת המתנות, יכול המגוון הגדול של חבילות השי לעשות עבורכם את העבודה בקלות. המבחר הרב יכול לפתור את סוגיית הדילמה בעת רכישת המתנה, ומה שחבילה אחת יכולה לומר שווה אלף מילים.

השנה, נעשה עבור יקירינו את הטוב ביותר,  נפנקם ונדאג שהשנה, המתנה שלנו תהיה מתוקה ותיזכר לזמן רב.

 


אודות מחבר המאמר

שב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.