אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רולר בליידס - המתנה המושלמת לילד שלכם

רולר בליידס זוהי מתנה מושלמת לילדים. עבורם, אין יותר טוב מלהחליק ולנסוע על הרולר המיוחד הזה, אם אפשר גם כמה ימים ברציפות. עבורכם, ההורים, יש כאן יתרון מהיבט אחר: הרולר בליידס מפתחים קואורדינציה, משפרים את הכושר, סיבולת לב ריאה ואת שיווי המשקל אצל ילדכם.

רולר בליידס – ההתחלה

כאשר מחליטים לקנות רולר בליידס לילד, חשוב לקחת אותו לחנות ולבדוק איזו נעל תתאים לו בדיוק. נעל לא יציבה יכולה לגרום לילד לאבד משקל וליפול. בנוסף, כדאי לקנות לילד כבר בהתחלה את כל המגנים ואמצעי הבטיחות, על מנת שיהיה מוגן ובטוח.

ניתן למצוא מגני ברכיים וידיים בכל חנות ספורט המוכרת רולר בליידס. בנוסף, אל תוותרו על קניית קסדה מותאמת לראש הילד. רק לאחר שהילד מצויד בכל אמצעי הבטיחות ויש לו נעלי רולר טובות ומתאימות הוא יכול להתחיל ללמוד להחליק על רולר בליידס.

רולר בליידס – מבנה הנעל

לילדים עד גיל שבע ישנם רולרים מיוחדים ומתכווננים, כך שבמידה והילד נמצא בשלב שהרגל שלו גדלה במהירות, רולר מתכוונן יכול להיות פיתרון טוב, משום שהוא יכול להתרחב עד לתוספת של ארבע מידות. בנוסף, אל תקנו לעולם רולר לפי מידת הנעלים הקבועה. רולר בליידס מודדים בחנות, כשכדאי לקחת בחשבון כי הם נוטים להתרחב עם הזמן.

ניתן לקנות רולרים עם אבזמים או רולרים עם שרוכים, כשהסוג האחרון מחזיק את הרגל בדרך כלל טוב יותר. שני סוגים נוספים של רולרים הם כאלו עם שלושה או חמישה גלגלים. ככל שיש יותר גלגלים, כך הנסיעה תהיה מהירה יותר.

איך ללמד את הילד להחליק על רולר בליידס?

ראשית, חשוב להבין שילד הלומד להחליק על רולר הוא חסר ניסיון וביטחון ולכן הוא זקוק לתמיכה בהתחלה. מצד ההורה חשוב לא להילחץ כשהילד נופל או אפילו נפצע, אלא לעודד אותו להתמיד, להמשיך לרכוב ולנסות שוב, עד שיאגור ניסיון ויתפוס ביטחון.

בתחילת הדרך, מומלץ ללמד את הילד להחליק על מדרכות או במגרשי חנייה. כך אין סכנה שרכב יופיע באמצע הנסיעה. חבר טוב שיודע להחליק על רולר בליידס יעזור כאן מאוד. כך, יחד איתו, אפשר להקנות לילד ביטחון וידע.

רולר בליידס – בטיחות מעל הכל

על כל נעל רולר בליידס יש מעצור בטיחות, מקדימה או מאחור, שנועד למנוע נפילה של הילד. חשוב להקפיד ולשים לב כשקונים את הנעל, שיש לה את המעצורים הללו. בנוסף, שמירה על כללי הבטיחות חשובה כאן מאוד. נכון שהחלקה על רולר בליידס זוהי הנאה, אך זהו כלי שעלול להיות מסוכן במצבים מסוימים. 

חשוב שיהיה בהתחלה פיקוח מצד ההורים על הילד, עד שהם רואים שהוא למד את כללי ההחלקה על הכביש: איפה אפשר לנסוע, כיצד מתנהגים ואיך הוא שומר על עצמו מפני פגיעות. במקביל לשמירה על הבטיחות, חשוב לתת לילד הרגשה שהחלקה על רולר בליידס היא עניין בטוח, מהנה וכיפי. אחרת, הוא יחשוש ויזנח אותן תוך זמן קצר.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.