אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טכנאי מחשב - טיפים ומידע שימושי

המחשב שבק חיים? הווינדוס לא עולה? הגיע הזמן לחפש טכנאי מחשב שיבוא ויבדוק במה מדובר. אבל לפני שאתם פונים לטכנאי יתכן ונוכל לעזור. ישנם מספר צעדים שכדאי לבחון ולישם לפני שאנו ניגשים להוצאה כספית גדולה.

האם ישנה הודעת שגיאה?

כאשר ישנה בעיה במחשב במקרים רבים הוא מתריע. לעיתים מדובר בצפצוף הנשמע לסירוגין הרבה לפני שמערכת ההפעלה עולה אולם לעיתים מדובר בהודעת שגיאה, שחור על גבי לבן (או יותר נכון לבן על גבי כחול). כל אשר נצטרך לעשות הוא לנסות ולהבין במה מדובר.

חיפוש מקור הבעיה במחשב במנוע החיפוש גוגל

גוגל הוא כלי נהדר. כאשר אנחנו מחפשים בעלי מקצוע - אנו נכנסים לגוגל ומקישים את שם בעל המקצוע או שם המקצוע ומיד צצות לנו עשרות תוצאות רלוונטיות. אם נרצה להתמקד באיזור מגורים למשל נקבל אף תוצאות רלוונטיות יותר. עם זאת, גוגל אינו פועל רק לפי שאילתות פשוטות. אם נבצע קופי-פייסט לחלקים שונים מהודעת השגיאה ונחפש בגוגל נגיע לעשרות פורומי מחשבים מומחים בארץ ואף בעולם.

כעת כל מה שנותר הוא לבחון את הפתרונות. האם הניסיון הטכני שלנו מספיק טוב כך שאנו מרגישים שאנו יכולים לעמוד במשימה? במקרה של תקלת תוכנה, סידרת פעולות פשוטה לרוב תפתור את בעייתנו ועלינו רק לעקוב ולבצע. כאשר מדובר בבעיית חומרה - החלפת חומרה או בדיקת חומרה במחשב הסיפור סבוך מעט יותר ואולי באמת כדאי שנחפש טכנאי מחשב מקצועי.

מחפשים טכנאי מחשבים?

ישנם מספר דרכים בהם נוכל למצוא טכנאי מחשבים. להלן כמה מהן:

טכנאים ובעלי מקצוע באינטרנט

היתרון הוא שלכם - ישנם עשרות אתרים של בעלי מקצוע אשר ישמחו לפנות אליכם מיוזמתם. כל אשר נותר לכם הוא למלא פרטים ולהמתין זמן קצר. תוכלו לבחור טכנאי מחשבים לאחר שקראתם את ביקורות הגולשים לגביו, אתם יודעים כיצד הוא נוהג ובכך נמנעים מטכנאים לא מקצועיים. - לדעתי זו הדרך המומלצת אולם כל אחד מוזמן לפעול בכל דרך אשר תיטיב עימו העיקר לבסוף הוא שנצא מרוצים, הלא כן? בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

אתר טכנאי לשירותך מציע שירותי טכנאי מחשבים מקצועי המגיע עד הבית או מתחבר ללקוח בשירותי תמיכה מרחוק. הטכנאים המפרסמים באתר מדורגים באמצעות תגובות לקוחות ועוזרים לגולשים בכל שאלה.לפרטים, הכנסו אל 1clickservice.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.