אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודים – הגיע הזמן לשינוי?

לימודים בימינו הוא משהו שכמעט אף אדם לא יכול לפסוח עליו. בין אם מדובר על לימודים בסיסיים כמו לימודים לתעודת בגרות או לימודים אקדמאיים ולימודים גבוהים אשר מספקים לנו הוכחה – תואר או תעודה, שיש לנו השכלה במקצוע הזה.

בימינו לימודים הם כלי של הרבה אנשים לקבל הן עדיפות במקומות העבודה השונים והן ידע בסיסי להתחיל איתו את העבודה, כדי שהם יוכלו להיכנס אל העניינים בצורה חלקה ומהירה.

 

לימודים בימינו אינם החלטה פשוטה, הרבה מכיוון שמדובר בלימודים ארוכים שגוזלים הרבה זמן ומשאבים מאיתנו, ולמרות שחייו של סטודנט עשויים להיות מושכים ומהנים, הם לעיתים קרובות דבר שאנחנו רוצים לחוות רק פעם בחיים.

אז מה בוחרים? איך יודעים?

נציג 2 אפשרויות, וניתן לכם להחליט-

 

לימודי תקשורת – הלו? יש מישהו בבית?

לימודי תקשורת מציעים מקצוע שרבים חולמים עליו, אבל לא רבים מחליטים ללכת על זה – הבחירה של לימודי תקשורת עשויה להיראות לרבים כסיכון מקצועי – השאלה האם יש פרנסה בתחום הזה לעיתים קרובות מניעה אנשים לבחור וללמוד מקצוע אחר. הכצעקתה?

 

לימודי תקשורת, בראש ובראשונה, הם לימודים, שבמידה ואתה מתחבר למדיומים השונים, מספקים ומתגמלים בפני עצמם. ההזדמנות להפיק, לביים, לצלם, להקליט ולמעשה לבחור בכל מדיום ולהשתמש בו כדי להביע את עצמך הוא אפשרות שרבים חולמים עליה, ופה השפה לוקחת צעד אחד גדול קדימה.

לימודי תקשורת מציעים מקצוע מרתק למי שמעוניין לעסוק בו, ופה ראוי לציין – כשעושים את מה שאוהבים ואוהבים את מה שעושים – הכסף מגיע.

 

לימודי אדריכלות – קח לך אישה ובנה לה בית

לימודי אדריכלות מציעים מקצוע מתגמל מקצועית ומתגמל כלכלית – ההזדמנות להביע את עצמך מופיעה גם פה, כאשר אדריכלים למיניהם יכולים לקחת את ההזדמנות ולבנות, לפסל וליצור מבנים לפי ראות עיניהם.

לימודי אדריכלות מלמדים את הסטודנטים על רזי הבנייה, על חומרים וכל מה שקשור לאמנות הבנייה, ומאפשרים להם לעסוק בתחום מרתק שתמיד יש לו ביקוש.

 

לימודי אדריכלות מיועדים לאנשים מעשיים אך עם אוריינטציה עיצובית ועם יכולת לראות את התמונה הגדולה יותר.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתס ע"י חברת קופירייטינג פלוס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.