אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכנה פיזית ונפשית לקראת ניתוח להגדלת חזה

אם את מתכננת ניתוח להגדלת חזה, אין דבר שייצור וודאות גבוהה יותר מאשר להתכונן לתהליך כראוי. רוב תהליך ההכנה מורכב פשוט מהשמעות להוראות הרופא המנתח, שידריך אותך בדיוק מה עלייך לעשות וכיצד להתכונן. כמובן שאסור לזלזל בהוראותיו בכדי למנוע סיבוכים מיותרים. אם הרופא המנתח ירגיש שהמטופלת העומדת מולו איננה רצינית או שאיננה הולכת לבצע את הוראותיו, הוא אף יכול לבטל את הניתוח. שלא תטעי, ניתוח להגדלת חזה הוא תהליך כירוגי, ועלייך להתייחס אליו כאל כזה. מטופלות רבות נוטות לשכוח זאת רק בשל העובדה שמדובר בתהליך קוסמטי.

התחילו בפגישת ייעוץ ראשוני עם הרופא המנתח, והוא יתרשם ויבדוק את מצבך הבריאותי והנפשי, על-ידי שאילת מספר שאלות נוקבות אודות הרקע הרפואי שלך. עלייך כמובן לענות בכנות המירבית למען בריאותך העתידית. לעולם אל תשמיטי פרטים רפואיים רק בגלל שאת חושבת שאולי הם מינוריים ואין צורך לציינם. לא שווה לקחת את הסיכון. במהלך פגישת הייעוץ, הרופא המנתח יעריך גם אילו סוגי שתלי סיליקון יתאימו לך, כמובן בהתייעצות עמך.

במהלך ההיוועצות עם הרופא המנתח, מומלץ לספר לרופא אודות ציפיותייך, מהן חששותייך והדאגות שמדירות שינה מעינייך. בזמן שאת מצפה שחששותייך יפוגו לאחר השיחה עם המנתח, עלייך להיות מוכנה לכך שחששות חדשים יצוצו פתאום, שכן על הרופא להיות כן איתך ולספר לך אודות הסיכונים המעורבים באופרצייה הכירוגית של הגדלת חזה. למדי להשלים עם הטוב אבל גם עם הרע, זהו חלק מרכזי בהכנה הנפשית לקראת הניתוח.

לאחר שקבעת את מועד הניתוח, עלייך להשמע להוראות המנתח. ההוראות משתנות ממנתח למנתח אך חלקם, השכיחים מביניהם, כוללים הפסקת עישון, הפסקת לקיחת ויטמינים מסוגים שונים, המנעות מדיאטות קיצוניות והמנעות משתייה מרובה של אלכוהול. אם תפעלי בדיוק ע"פ ההוראות של הרופא המנתח, מובטחת לך החלמה מהירה מהניתוח הגדלת חזה.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.