אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קמין גז מעוצב

אחרי שהקידמה הביאה לנו את המזגן והמאוורר וגרמה לנו לזנוח מאחור את האח המסורתית שליוותה אותנו מאות שנים כאמצעי החימום העיקרי והמועדף, מעין ברירת מחדל מועדפת של אותה תקופה, הרי שלאחרונה חל קמבק של האח בצורה של קמין גז כפריט עיצובי ועכשווי מועדף לחימום הבית תוך כדי דחיקה מאסיבית של המזגן והשימוש בו. קמין גז עם יתרונות העיצוב, החיסכון, ההתאמה לבית (במיוחד אלו הנמצאים בשלבי תכנון) ממצב את עצמו בצמרת מוצרי החימום הקיימים כיום בשוק.

יתרונות העיצוב של קמין גז קורצים לא אחת גם למעצבים צעירים המבקשים להכניס נופך מודרני לעיצובים שלהם המקנים משהו שונה וייחודי לתיק העבודות שלהם ונותנים להם קרדיט אצל הלקוחות וגם לבעלי דירות (בעיקר חדשות הנמצאות בשלבי התכנון) המחפשים משהו שישבור את השגרתיות הקיימת בשאר הבתים, פריט עיצובי מיוחד שתופס את תשומת הלב כבר בעת הכניסה.מעצבים אוהבים לשלב קמיני גז בעבודתם בשל הפן העיצובי המגוון המקנה להם טווח רחב של עיצובים כאשר הקמין נמצא במרכז העיצוב או בשוליים. הקמין יכול להגיע בצורה אובאלית, משולשת, מלבנית ומרובעת. להיטמע בתוך הקיר או לבלוט החוצה, לבוא בצורה של להבות או במראה של פלזמה ועוד כהנה וכהנה עיצובים שונים ומגוונים המקנים למעצבים אפשרויות שונות לסידור חלל הבית ו/או העסק.

בעלי הבתים למיניהם אוהבים להשתמש בעיצוב קמין גז לא רק בגלל אספקט העיצוב, אלא גם בשל טעמי חיסכון (קמין גז צורך פחות מאשר מזגן) ומטעמים של ביטחון. עם השנים והשתכללות הטכנולוגיה קמין גז נהיה בטיחותי יותר לשימוש ביתי, בעיקר אם מתקינים אותם אנשים המוסמכים לכך מטעם משרד העבודה, לכן הוא נהיה נגיש יותר גם בקרב משפחות עם ילדים שרוצות ראש שקט. כמו כן, גם החיסכון בחשמל הוא יתרון על המזגן, שכן באמצעות קמין גז הבעירה נעשית באמצעות גז והשליטה מבוקרת יותר וכך למעשה מתבצע החיסכון.

נכון לומר איפה אם כך שהמזגן נדחק הצידה וכי קמין גז תפס את מקומו בקרב הציבור עקב יתרונותיו הרבים שחשובים יותר לרוב האנשים.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.