אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופטימיזציה

אופטימיזציה למנועי חיפוש - המדריך השלם

אופטימיזציה היא אחת מאבני היסוד של כל תהליך קידום אתרים איכותי. המושג "אופטימיזציה" מתייחס לעריכת תוכן, קוד ומבנה האתר במטרה להשיג את התוצאה המיטבית עבור מנועי החיפוש והגולשים כאחד. ברמת התוכן, תהליך אופטימיזציה מתמקד ביצירת תוכן ממוקד וממודר, טקסט שמתאפיין באחוזי צפיפות נכונים ובחלוקה פנימית נכונה בכל עמוד בנפרד ובכל עמודי האתר ככלל.ברמת הקוד, אופטימיזציה היא תהליך של התאמה, אכלוס הקוד בתגיות קידומיות, צמצום כמות הקוד ביחס לטקסט ויצירת מבני קוד יעילים יותר, בעיקר כדי לשפר את זמני הטעינה. ברמת המבנה, תהליך אופטימיזציה הוא בעיקר תהליך של תכנון מקדים, הנועד ליצור התאמה מלאה בין כלל יעדי הקידום לבין חלוקת עמודים באתר - תוצאת התהליך כאן היא מבנה אתר מתוכנן היטב, הלוקח בחשבון את צרכי הגולש, את יעדי הקידום, את תנועת הרובוטים ואת "זרימת ה-PR" באתר. במאמר הבא נציג בפניכם המלצות ושיטות עיקריות לביצוע תהליכי אופטימיזציה באתר, וננסה להסביר את תפקידן ושימושיהן השונים בקמפיין קידום האתר.היות ומאמר זה עוסק רק בתהליכים המתרחשים בתוך האתר עצמו, אזכור הביטוי אופטימיזציה כאן יתקשר אך ורק לתהליכים המתבצעים בגוף האתר (OnSite). 

אופטימיזציה ברמת ה-Head

אופטימיזציה - גורמיםמבוסס על סקר מבית SeoMoz

אופטימיזציה של כתובת URL

אופטימיזציה ברמת ה-Body אופטימיזציה ברמת העמוד

אופטימיזציה של אדריכלות אתר

אופטימיזציה - לסיכום

נסכם את המאמר בהמלצה חשובה: תהליך אופטימיזציה, כפי שתואר לעיל, הוא אחד המפתחות להצלחת האתר ברשת. עם זאת, אם אינכם בטוחים במשמעות סעיף זה או אחר - עדיף שתעזרו תמיד באיש מקצוע. ללא ידע מוקדם בתחום קידום אתרים, או לפחות ניסיון בעבודה עם קוד (רצוי בסביבת WEB), תהליכים אלו יכולים להזיק כשם שהם יכולים להועיל. זכרו כי אופטימיזציה שגויה תעשה את ההפך מהרצוי, ואילו אופטימיזציה מוגזמת יכולה להרחיק את האתר לחלוטין מתוצאות החיפוש.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.