אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סופרמרקט באינטרנט – ולמה זה טוב לנו

שגרת היומיום נושאת בחובה לחצים ומתחים רבים בעבור כל  אחד ואחת מאיתנו. אנו מוצאים את עצמנו מתרוצצים בין קריירה תובענית, סידורים שוטפים, מטלות הבית היומיות וחיי המשפחה, תוך ניסיון נואש למצוא לעצמנו מעט זמן פנוי, מבלי שזה יבוא על חשבון שעות השינה שלנו.עתה בואו נסבך מעט את המשוואה ונוסיף תינוק בן יומו, שזה עתה הצטרף למשפחה. אמהות צעירות נושאות במרב הנטל - זאת עובדה. בין אם הן בחופשת לידה ובין אם הן כבר חזרו לעבודה, המטלות של ניקיון הבית, הקניות, הבישול, האירוח והטיפול בתינוק, מהוות את הנושאים הבסיסיים ביותר איתם אותן אימהות צריכות להתמודד. תודה לאל על סופרמרקט באינטרנט ועל משלוחי אוכל, אלו לפחות חוסכים לנו כשעתיים אותן ניתן להסב לטובת דברים אחרים.

 יתרונותיו של סופרמרקט באינטרנט

סופרמרקט באינטרנט הוא אמצעי נהדר שעוזר לחסוך זמן יקר רב: זמן הנסיעה לסופרמרקט, עמידה והמתנה בתורים הארוכים שבקופות, זמן התרוצצות בין מחלקות הסופר השונות בחיפוש אחר מוצרים ועוד. בנוסף חוסכים משלוחי אוכל, סחיבת דברים כבדים ומפחיתים בצורה משמעותית את הסיכוי שנתפתה למבצעים מיותרים.   

*גם בעת קניות דרך האינטרנט, קיים פיתוי רב למבצעים, לכן מומלץ לערוך רשימה מסודרת ולהזמין רק מה שאנו צריכים.

כיצד זה עובד?

קנייה בסופרמרקט באינטרנט, בסיכומו של דבר, דומה מאוד  לחוויית קנייה רגילה, נכנסים לאתר הרלוונטי ובוחרים מוצרים לפי הצורך. בסוף תהליך הקנייה משלמים דרך כרטיס האשראי ולאחר מכן נמסר זמן הגעתם המשוער של משלוחי אוכל שהוזמנו (על פי רוב כשעתיים), כאשר לעיתים, תלוי בסכום ההזמנה, מחויבים בדמי משלוח.

טיפים נוספים לאמהות צעירות

1. את הקניות השבועיות/חודשיות ערכי דרך אתרי סופרמרקט באינטרנט, בצורה זו תחסכי זמן, אנרגיות ואם תעבדי לפי רשימות מסודרות תוכלי לחסוך גם כסף רב.

2.  הקפידי להקדיש לעצמך מספר שעות בכל שבוע, כמו כן הקפידי להקדיש ערב אחד בשבוע לבן הזוג ללא הפרעות. בקשי את עזרתם של ההורים בשמירה על התינוק ובמידת הצורך הזמיני בייביסיטר או חברה. מעט זמן פנוי יכול לסייע בחידוש כוחות ובשמירה על הרומנטיות במערכת היחסים.

3.   האצילי סמכויות, בקשי מבן הזוג שימלא את חלקו בביצוע המטלות השונות (החלפת חיתולים, קימה לתינוק בלילה, ניקיונות וכן הלאה). אין סיבה בעולם שכל הנטל ירבוץ על כתפייך.

4.    תכנני מראש, במיוחד במקרים של חזרה מוקדמת לעבודה, ארגני דברים כמו גיהוץ בגדים בלילה לפני השינה. בצורה זו הקימה בבוקר תהיה חלקה ונעימה יותר, ללא מטלות מלחיצות של הרגע האחרון.** קיימים פתרונות ייעול רבים נוספים לקניות דרך סופרמרקט באינטרנט או משלוחי אוכל שונים. כל אחת, לפי סדר יומה, יודעת בדיוק היכן צריך לשים דגש ומה כדאי לשנות ולשפר.

בהצלחה !


אודות מחבר המאמר

צרכנות, קניות וכלכלה מעניינים אותי מאוד ולכן לרוב אני בוחר לכתוב דווקא על הנושאים הללו. אני גם מאוד אוהב את עידן האינטרנט כי אני מאמין שהרבה דברים פשוט לא היו אפשריים ללא השימוש באינטרנט.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.