אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים- חברה או עצמאי

 

 

אחד הדברים היותר מעניינים שיצא לי לשמוע בזמן האחרון זה הנושא של קידום אתר בחגים. מה כל כך מיוחד בקידום אתרים בגוגל בחגים? העניין הוא כזה: בחגים יש בערך חודש אחד של חגים, כאשר חברות קידום אתרים כמעט לא עובדות, מה שאומר שהן משקיעות ממש מעט מאמצים בקידום האתרים בגוגל של הלקוחות שלהם, מה שאומר שוב פעם שהלקוחות משלמים כסף בעצם על שום דבר.

מה כל כך מיוחד בזה?

1. יש פה חודש שבו אתם משלמים כסף ולא מקבלים שום שירותי קידום אתר בגוגל, מצד שני יש את כל העצמאים שכן ממשיכים לעבוד וממשיכים להשקיע בקידום האתרים של הלקוחות שלהם. האם זה יוצר להם יתרון לא הוגן?

התשובה היא לחלוטין כן, חודש החגים הוא חודש אבוד של קידום האתר שלכם, אם אתם מקדמים בחברת קידום אתרים, לעומת זאת הוא חודש רווח נטו, אם אתם מקדמים אצל עצמאי שעובד מהבית, כאשר החגים זה האפשרות שלו ליצור יתרון גדול על פני החברות הגדולות.

2. מה שמביא אותנו לשאלה הגדולה מכולן: האם כדאי לעבוד עם חברת קידום אתרים או עם פלי לאנסר המציע שירותי קידום אתרים?

אני אישית בתור מי שעוסק כבר שש שנים בתחום הזה של קידום אתרים בגוגל, רוצה להגיד לכם שהתשובה לשאלה הזו היא לא ברורה בכלל, אין דרך קלה לענות על זה.

אני מניח שזה נורא תלוי בגודל ובתחרותיות האתר שלכם וכמה השקעה הוא דורש על מנת לקדם אותו. התשובה שלי היא כזו: אם אתם מחפשים קידום אתר בגוגל או אפילו צריכים משהו כמו שירותי כתיבת תוכן מקצועיים, אני מאוד ממליץ לקחת עצמאי שנותן שירותי קידום אתר בגוגל או עצמאי שנותן שירותי כתיבת תוכן, זה יותר זול וככל הנראה יהיה לכם יותר יעיל.

מצד שני אם אתם מחזיקים אתר גדול הדורש השקעה ממש עצומה בביטוי מאוד תחרותי, אולי אתם צריכים חברה של קידום אתרים בגוגל שתיקח את המשימה הזו על עצמה, כי זה כנראה יהיה קצת גדול על פרילאנסר, רק תוודאו כמובן, שהחברה לא תוריד לכם קישורים. כי יש חברות מסוימות שנוטות לעשות את זה לאחר סיום עבודה עם לקוח.


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים בגוגל בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.