אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נוטריון תל אביב - נגישות מעל הכל

נוטריון תל אביב הוא פתרון מצוין לקבלת שירותי נוטריון באזור המרכז בכלל ובתל אביב בפרט. נוטריון הוא עורך דין ותיק העוסק באופן פעיל בעריכת דין לפחות עשר שנים. וגם משמש כנוטריון, כאשר הוא משמש כנוטריון תל אביב, הוא מבצע תפקיד ציבורי חשוב ניתן למצוא נוטריונים רבים הפועלים בעיר ומעניקים מגוון שירותים נוטריונים. נוטריון הוא בעל חשיבות משפטית גדולה.

תפקידו להפוך מסמך משפטי לראייה מכרעת אשר אינה ניתן לערעור. הוא עושה זאת על ידי אימות המסמך, עריכתו או אישורו. שירותים נוטריונים הם שירותים חיוניים כמעט לכל אחד מאיתנו. הצורך בשירותיו של נוטריון תל אביב, חשוב בעיקר לתושבי תל אביב.

הפנייה אל נוטריון תל אביב, נעשית במקרים רבים, על פי דרישה של בית המשפט או רשויות אחרות, המבקשים לקבל את אישורו של נוטריון תל אביב. ניתן לפנות לנוטריון תל אביב לשם עריכת צוואה נוטריונית או לשם אישור הסכם ממון וכו'

מערכת היחסים בין הנוטריון ובין מבקש השירות שונה ממערכת היחסים שבין הלקוח לעורך דינו. בשני המקרים ישנה כפיפות לכללי האתיקה אך הלקוח  של נוטריון תל אביב הוא לא לקוח באופן מלא .נוטריון תל אביב איננו רשאי לגבות שכר טרחה כראות עיניו ולפי שיקול דעתו, אלא שכר טרחתו נקבע בחוק. בכל עיר כמעט ניתן למצוא נוטריון ייחודי לאותה עיר וכך גם בתל אביב. וכן ניתן למצוא נוטריונים הדוברים בשפות שונות, הדבר חשוב גם בתרגום מסמכים ואישורם.

האישורים הניתנים על ידי נוטריון בכלל או נוטריון תל אביב: אישור נוטריון לנכונות תרגום, אישור נוטריון להצהרת מתרגם, אישור נוטריוני לתצהירים, אימות חתימה על ייפוי כוח נוטריוני, אישור נוטריון לנכונות העתקי מסמכים, צוואה בפני נוטריון כ"צוואה בפני רשות" – כחוק, אימות הסכם ממון בפני נוטריון כחוק, אישורי חיים. במקרים מסוימים קיימת דרישה כי ייפוי הכוח ייחתם בפני נוטריון.

הגשת מסמך ישראלי למדינה זרה, דורש הליך של תרגום ואימות המסמך טרם יינתן לו תוקף משפטי במדינה הזרה. נוטריון תל אביב מספק את השירות של השגת האישור.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.