אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגים שונים של ניתוחי חזה

ניתוחים להגדלת חזה מזמן הפכו להיות בין הניתוחים הפופולאריים בתחום הרפואה הפלסטית. לצד ניתוח אף, אשר נמצא גבוה ברשימת הניתוחים, מבוצעים בישראל מידי יום ניתוחי חזה מכול הסוגים הקיימים: הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה ועיצוב.

כל הניתוחים שונים לחלוטין אחד מהשני, מבוצעים בדרכים שונות, והתוצאות וההשלכות שלהם עומדות בפני עצמן.

האם ניתוח להגדלת חזה יפתור את הבעיה של חזה נפול? קיימת סברה נפוצה, אך לא נכונה, שהשתלת סיליקון בחזה תפתור את הבעיה של חזה נפול. שתלי הסיליקון יכולים לפתור את הבעיה במקרים מאוד ספציפיים, כאשר החזה לא נפול בצורה קיצונית וכאשר החזה אינו גדול במיוחד. במקרים של חזה נפול נדרשת פעולה  של הרמת חזה. בניתוח להרמת חזה מבצעים חתך מהפטמה לאורך קו הצלעות וחתך נוסף על קו הצלעות. לאחר ביצוע החתך נפטרים מהעור העודף, אשר גורם לחזה להיראות נפול ושוקע.הקטנת חזה מבוצעת במקרים מסוימים ולרוב בגלל סיבות בריאותיות. נשים רבות סובלות מבעיות גב, צוואר וכתפיים עקב משקלו הרב של החזה. לאחר ניתוח הקטנת חזה נשארות צלקות דומות לניתוח הרמת חזה. כמו כן, בהליך זה יש צורך  להסיר את רקמת השומן, אשר מפחיתה את כמות הנפח ומקטינה את ההיקף לגודל המתאים. הניתוח של הגדלת חזה הוא הניתוח הפופולארי ביותר בקרב נשים לאחר לידה, היות ואותן נשים חוו הצטמקות של החזה. כמו כן, גם נשים שעברו כריתת שד,כתוצאה מטיפול בסרטן השד, בוחרות בניתוח להגדלת חזה כדי לשחזר את המראה הנשי והחושני שהיה להן פעם.

נשים רבות בעלות חזה קטן, שאינו פרופורציונאלי למבנה גופן, בוחרות בניתוח כדי להשיג מראה נשי יותר. במקרים רבים, תוצאות הניתוח מעלות את הביטחון העצמי של אותן נשים ועוזרות להן להרגיש שלמות עם הגוף שלהן.בביצוע ניתוח חזה, הרופא מבצע חתך באורך כ- 4 ס"מ בשלושה מקומות שונים: מסביב לפטמה, מתחת לקו החזה ומתחת לבית השחי. כל אחד מהחתכים מבוצעים מסיבות שונות וחשוב לשאול ולקבל את כל האינפורמציה לגבי ההשלכות של חתכים אלו. בנוסף, ניתן לבחור בסוג השתל. ישנם שני סוגי שתלים: שתלים עגולים ושתלים אנטומיים. שתלים עגולים נפוצים בקרב דוגמניות ושחקניות היות והם מעניקים מראה חושני וקלאסי, אך הם גם בעלי מראה פחות טבעי. השתל האנטומי הוא בצורת אגס ומעניק לחזה מראה עדין וטבעי יותר. שתל זה נפוץ בקרב נשים מבוגרות יותר ופחות מתאים לבחורות צעירות אשר עוסקות בפעילות גופנית אתגרית. שתל יכול להתהפך בזמן ביצוע קפיצת בנג'י או צניחה חופשית וזה יגרום למראה לא אחיד וכמובן, לא אסתטי. תקציר: מאמר על סוגי ניתוחי החזה הקיימים היום בתחום הרפואה הפלאסטית. סקירה והסברים על הסוגים השונים של שתלים וחתכים הנפוצים כיום. בנוסף, המאמר עוסק בהשלכות של הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמת חזה.


אודות מחבר המאמר

באדיבות ד"ר וינברג ניתוחים פלסטיים - http://www.dr-weinberg.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.