אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה ביורודיסני פריז

כאשר יורודיסני פריז נפתח לראשונה בשנת 1992, הצרפתים חשבו שזהו סופה של התרבות הצרפתית כפי שהכירו עד כה. האמריקאים חשבו "למה לעזאזל שנטוס את כל הדרך עד לצרפת, בשביל דיסנילנד?". הרבה שינויים קרו מאז, ופארק דיסנילנד פריז (או בשמו האירופאי - יורודיסני), הוא אטרקציית התיירות מספר אחת בצרפת, עם יותר מ-50 מליון מבקרים מדי שנה, כאשר 40% מהם צרפתים. אם כבר ביקרתם בדיסנילנד בקליפורניה, או דיסנילנד אורלנדו (ואפילו דיסנילנד הונג קונג החדש) יש לכם כבר מושג טוב למה לצפות. בדומה לפארקי השעשוים של דיסני ברחבי העולם, גם יורודיסני בצרפת מתוחזק היטב, מעוצב להפליא ומכיל מגוון רב של אטרקציות מהנות לכל הגילאים. יורודיסני פריז ממוקם כ-45 דקות נסיעה ברכבת RER מהעיר פריז, בפרבר Marne la Vallee. ישנן דרכים רבות ומגוונות לדרכי הגעה ליורודיסני. לעיתים אף ניתן לשאול בבית מלון בפריז בו אתם מתאכסנים, באם ישנם 'שאטלים' מהמלון ישירות ליורודיסני ובכך לחסוך לכם כאב ראש מיותר. בכל אופן, רכבת ה-RER ליורודיסני יוצאת בכל כ-15 דקות ועוצרת במרחק הליכה משערי הלונה פארק. מחיר כניסה ליורודיסני פריז הוא יקר, אך שווה כל אגורה. ניתן לרכוש כרטיס יומי וכרטיס למספר ימים באם אתם לנים במלונות ביורודיסני פריז. לא ניתן להנות בפארק השעשועים וגם באולפני דיסני ביום אחד - לכך נדרשים לפחות יומיים. במקרה כזה - רכשו כרטיס דו-יומי. בנוסף, במקום מופעל שירות של תור מקוצר (Fast Pass) למתקני השעשועים והאטרקציות - כך שהתורים מתקצרים משמעותית. יורודיסני פריז מחולק למספר איזורים, בדמות 'אמריקה', 'ארץ הפנטזיה', 'ארץ התגליות' ומרכז בידור המכונה 'כפר דיסני'. עם למעלה מ-10 מסעדות, קולנוע, איימקס, מועדון ריקודים ומספר פאבים - כפר דיסני שווה ביקור. מופעים ותהלוכות ביורודיסני ניתן לראות כל העת, כאשר הדמויות המוכרות והמפורסמות של דיסני משתתפות ומלהיבות את הקטנטנים. מאחר והפארק כ"כ גדול, תעריכו את השירות הניתן במקום, של רכבת קלה פנימית, שעושה סיבוב בכל הפארק וחוסכת לכם הליכה מתישה. זוהי דרך מצויינת להגיע ממקום למקום בקלות.


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.