אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום אתרים במנועי חיפוש

רישום לאינדקסים ולמנועי חיפוש הוא תהליך קידום אתרים פשוט, שכל בעל אתר יכול לעשות בעצמו.חברות SEO רבות מציעות שירותי רישום למנועי חיפוש אבל כל אחד יכול לעשות זאת בעצמו ולחסוך את התשלום על כך.

קיימים שני סוגים של מנועי חיפוש: 1. מנועי חיפוש שמשוטטים לכם באתר. לדוגמא: גוגל, msn, yahoo. 2. מנועי חיפוש שפשוט מוסיפים את האתר שלכם לאינדקס שלהם בצורה ידנית כדי לבצע קידום אתרים: לדוגמא: dmoz, walla, nana, tapuz.

קידום אתרים - הוספת אתר למנועי החיפוש

על מנת לעזור לתהליך קידום אתרים שלכם ולתת לכם אפשרות להוסיף את האתר למנועי חיפוש, צירפנו רשימה של עמודי ההרשמה למנועי החיפוש המובילים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לכל אחד מהקישורים ולהוסיף את שם האתר שלכם (לפעמים נדרשים גם פרטים נוספים).חלק מהאתרים יוסיפו אתכם אוטומטית לאינדקס שלהם ואילו החצי השני יודיעו לכם כעבור מספר שבועות ולפעמים חודשים.

להלן הרשימה (יכול להיות שחלק מהקישורים לא יעבדו בגלל עדכונים שהחברות עשו באתרים שלהם, נשמח לקבל מכם פידבק על כך):

תוכלו לחפש באתרים נוספים את הקישור "הוסף אתר" שמופיע בדרך כלל באינדקס של האתר אליו אתם נכנסים.

קידום אתרים - פורומים, צ'טים ומיילים ועוד...

הרעיון הוא מאוד פשוט: העלתם לאתר שלכם משהו שאתם חושבים שיכול לעניין קהילת אנשים מסוימת או שיכול לעניין מגזר מסוים? תהפכו את התוכן הזה לכלי קידום אתרים! כאן תהליך קידום אתרים הוא פשוט למדי - פשוט עושים חיפוש קצר בכל אחד מהאתרים שהזכרנו קודם לכן ומפרסמים אצלם את הקישור לאותו משהו מעניין שפירסמתם באתר שלכם.

אני לא מתכוון שתרשמו פרסום לאתר שלכם כמו:"תיכנסו לאתר המדהים ביותר בעולם!"אלא שפשוט תפנו למאמר מסוים או לבלוג מסוים שרשמתם באתר.

מקומות בהם תוכלו למצוא קהילות שונות הם:

בהצלחה בתהליך קידום אתרים!


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.