אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה קצת אחרת - שייט ליוון

שייט הוא אחד מדרכי התחבורה היוקרתיים ביותר, להגעה לחופשה ברודוס. שייט ליוון בכלל או שייט לרודוס בפרט מהווים דרך נעימה, שלווה וקלילה ליציאה לחופשת קיץ מפנקת. ייתרון נוסף שיש בשייט ליוון הוא כמות המקומות בכל ספינה. מספר המקומות רב ולכן כמעט תמיד תוכלו להזמין כרטיסים לתאריכים המתאימים לכם ביותר. כמו כן, שייט ליוון איננו מתמקד רק ברודוס כמובן, אלא בכל יום-יומיים ממשיך ליעד חדש לפני שחוזרים בחזרה לישראל. שייט ללינדוס ברודוס נמל מנדרקי הוא הנקודה שממנה יוצא השייט ללינדוס, אשר אורך כשעתיים. השייט כולל 3 שעות שהייה בלינדוס עצמה, שהיא עיר נחמדה ויפה באי רודוס. לינדוס מלאה באתרי תיירות ונקודות חן יפהיפיות אשר יהפכו את הנופש ביוון לבלתי נשכח. ישנם דברים רבים שתוכלו לעשות במהלך שהותכם בת ה-3 שעות בלינדוס. החוף המזרחי, הוא המומלץ ביותר ואסור לוותר על שחייה במימיו. שייט לרודוס מאפשר לכם לבקר במספר רב של אתרים, עם הנוחות והיוקרה של בית מלון צף. בחוף סטגנה, ישנן הרבה מסעדות ומרכזי קניות במחירים אטרקטיביים, כך שבנוסף לשהייה על החוף ושיזוף בשמש, תוכלו לחדש את מלתחותיכם ולאכול היטב. בחוף אפנדו שברודוס, תוכלו ליהנות ממים נקיים ושקופים כקריסטל, של הים האגאי. זהו מחזה שטרם ראיתם. באיזור גם מספר אתרי ספא מומלצים. רודוס למטייל מציעה שלל אטרקציות, שמורות טבע ואתרים ארכיאולוגים מעניינים. מומלץ להתעדכן באתר משרד התיירות של יוון ולבצע חיפושים ברשת האינטרנט בכדי לקבל מסלולי טיולים מומלצים. שייט לילי יוצא גם מישראל ליוון. היציאה מישראל בלילה וההגעה ליוון היא בדרך כלל בבוקר שלמחרת. ניתן גם לתכנן שייט כך שההגעה ליוון תהיה בלילה וכך תוכלו לבלות במועדונים ובאטרקציות הליליות כבר בלילה הראשון. לסיכום, שייט ליוון מהווה תחליף מעניין ומהנה מאד לטיסות ליוון. זוהי אופצייה מיוחדת שמומלץ מאד לנסותה.


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.