אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח פלסטי באף – מחירים ומידע כללי

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר בעולם.

מליוני אנשים, רבים מהם מתחת לגיל 18 עברו את הניתוח בהצלחה ועוד רבים אחרים עוברים אותו עם כל יום שחולף. ההערכות הן שמספר הניתוחים הפלסטיים באף המבוצעים מדי שנה נאמדים בכ-350,000, בארה"ב לבדה. התהליך עצמו כולל תיקון מגוון רחב של פגמים וחוסר שלמות באיזור האף. ניתוח פלסטי באף יכול ושיהיה קוסמטי, לתיקון צורת אף לא רצוייה ועד לצורך רפואי, לתיקון מחיצות אף עקומות הגורמות לקשיי נשימה.

כמו כל הניתוחים הפלסטיים, גם ניתוח פלסטי לאף מבוצע במתקן רפואי מאושר על-ידי רופא מנתח מוסמך בלבד. שימוש בהרדמה מקומית או מלאה תלוי ברופא המנתח ובמטופל. אם אפשרי, על המטופל לבחור בהרדמה מקומית בלבד, שכן הסיכונים לסיבוכים במקרה זה מועטים יותר.

המנתח יבצע מספר בדיקות ו"ציורים" ע"ג האף בכדי להכווינו כיצד לבצע את הניתוח. במהלך הניתוח מוסרת שכבת עור עליונה ונעשה שיוף של עצם האף בכדי להגיע לתוצאה הרצוייה. לאחר מכן האיזור המנותח יאוחה וזמן מנוחה של כשבועיים בד"כ מספיק בכדי שהמטופל יוכל לחזור לפעילות מלאה.

למרות שניתוח אף הינו שכיח ובטוח מאי פעם, זהו עדיין הניתוח הפלסטי המורכב ביותר מבחינה טכנית. בשל העובדה הזאת, קרוב ל-10% מהנותחים צריכים לעבור ניתוח חוזר בכדי לשפר את התוצאות ולתקן ליקויים. ניתן למזער את הסיכוי לעבור ניתוח נוסף, באם תבחרו במנתח פלסטי בכיר, מקצועי ובעל שם.

לאחר שהניתוח אף מבוצע, זמן ההחלמה הממוצע הוא כשבועיים. בשבוע הראשון מטופלים יצטרכו לקבע את האף במקומו ולא לזוז יותר מדי, זאת כדי שצורת האף תתקבל בצורה הטובה ביותר. תקופת ההחלמה נעשית בבית ולא במרפאה או בבית חולים.

לעיסת מזון יכולה להיות בעייתית בשבוע הראשון שלאחר הניתוח. העצה שניתנת למטופלים רבים להמנע ממזון מוצק במהלך תקופה זו. לאחר כשבוע, התחבושות מוסרות ולאחר כשבועיים ניתן לחזור לפעילות מלאה ולעבודה.

ניתוח אף מחירמחיר ניתוח אף עולה כמה אלפי שקלים, כאשר המחיר תלוי בבעיה שלשמה פנה המטופל לרופא המנתח. מחיר ניתוח תיקון בעיה רפואית במחיצות האף שונה ממחיר ניתוח פלסטי קוסמטי לעיצוב מחדש של צורת האף.

הניתוח יכול להיות הצלחה מרובה לשני סוגי המטופלים, בייחוד לאלו שיעשו "שיעורי בית" ויגיעו מוכנים, ידברו בכנות עם הרופא המנתח ויעקבו במדוייק אחר הוראותיו.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.