אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון אתרים SEO

פתרון אחסון אתרים SEO מותאם למקדמי אתרים - SEO Hosting.

חבילות אחסון אתרים הינו פתרון מנצח לבוני ומקדמי אתרים המבינים את חשיבות קידום אתרים בגוגל.

מה זה אחסון לקידום אתרים (SEO Hosting) ?

חבילות אחסון למקדמי אתרים, הינו פתרון חדשני וייחודי המאפשר הקצאת IP נפרד לכל אתר שבחבילה, ובנוסף, כל IP המוקצא לכל אתר משוייך ל C-Class שונה.חשיבות ההפרדה של האתרים לכתובות ב Class-C שונים היא בכך שגוגל רואה את האתרים כיושבים על שרתים נפרדים ולכן הקישורים ההדדיים בין האתרים יצברו "כח" רב יותר לעומת מצב באחסון אתרים סטנדרטי לריסלרים שבו לכל אתר אותו IP וגוגל מפחית מערכם של הקישורים בין האתרים הללו.

מהן כתובות IP מרובות Class-C ?

כתובת IP היא מספר המשמש לזיהוי מחשבים ברשת האינטרנט. כתובת IP היא שדה מספרי באורך קבוע, המשמש ככתובת של ציוד החבר ברשת. לכל ציוד או תוכנה ברשת משויכת כתובת IP ייחודית, וכך ניתן לשלוח אליו מידע או לקבל ממנו מידע. כתובות IP מחלקות את הרשת בצורה היררכית. אותה כתובת, יכולה להיראות למשל כך: 80.244.168.145, כשהתבנית היא למעשה מתוארת כ: A.B.C.D. המספר-168 הוא במיקום של השדה C. כשיש לך כתובות IP מרובות Class-C, יש להן מספרי שדה C שונים. לרוב, חברות אחסון אתרים מספקות אותה כתובות IP למאות אתרים וכתובות IP שונות מאותו Class.IP יעודיכשמדובר על אחסון אתרים, אנו מפרידים בין שני סוגים של כתובות IP:IP יעודי, הנקרא גם IP סטטי, ו-IP שיתופי, שגם נקרא IP דינאמי.

כשמישהו מקיש בשורת הכתובות בדפדפן שם דומיין ולדוגמה wwww.intervision.co.il אותו דומיין מתורגם למספרים. אותם רצף של מספרים הם למעשה אותה כתובת IP. הפורמט של כתובת IP נראה כך: 80.244.168.145. כאשר ניתן להגיע לאותו אתר כאשר מדובר על IP יעודי גם על ידי הקשת כתובת ה-IP שלו.

IP יעודי בעולם ה- SEO 

מומחי קידום אתרים רבים מסכימים כי למרות שאין פסול בשימוש ב-IP שיתופי ל-אחסון אתרים (שכן לא הגיוני שמנועי החיפוש יענישו את רוב אתרי העולם), ישנם סיכונים שלא כדאי לקחת. אלו התומכים בשימוש ב-IP יעודי טוענים כי הצלבת קישורים באתרים המתאחסנים על אותו IP משתווים למשחק באש. להיות בעל אתר על גבי IP שיתופי לא מאפשר לך לשלוט על שכנייך לרשת. יכול להיות שתהיה שותף לאותו ה-IP של אתרי ספאם, הימורים, פורנו, ועוד. כך, טוענים מקדמי אתרים אחרים, כי יש רשתות ואתרים, כמו אתרי ויקיפדיה למיניהם, שחוסמים כתובות IP שלמות, רק בגלל אתר אחד בודד שהפיץ תוכן לא חוקי, זאת מבלי להתחשב בשאר האתרים היושבים על אותו IP שיתופי.

עוד פרטים על הפתרון המושלם: אחסון אתרים SEO


אודות מחבר המאמר

אחסון אתרים המתקדם בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.