אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעצב גרפי למד כיצד השיווק מפה לאוזן עובד!

שיווק מפה לאוזן אחד הכילים החשובים למעצבים גרפיים להצלחה עסקית

 

בעולם של היום אפיק נוסף של שיווק הוא פה ואוזן, אין ספק שתצטרכו גם אתר שיביא גולשים ויראו את עבודותיכם שבצעתם במהלך קורס לימודי גרפיקה, אך השיווק מפה לאוזן הוא אחד הכילים החשובים ביותר להצלחה של עסק בתחום העיצוב הגרפי, לקוח אחד מרוצה מביא איתו בטווח הרחוק עוד 20 לקוחות מרוצים אחרים, על פי נתונים סטטיסטיים בהמון ספרי שיווק אחרים.תמיד תשמעו או ששמעתם בעבר " אתה מכיר משהו שיכול לעזור לנו בעיצוב מודעה לחנות ? או משהו שיכול לעצב לי כרטיס ביקור ? הזמנה לחתונה ? ועוד...

 

הפתרון הכי טוב הוא תמיד להזכיר לסביבה שאתם קיימים ! תשלחו מיילים מידי פעם לקהל הקרוב אליך עם עבודות אחרונות שבצעתם במהלך קורס עיצוב גרפי ובזמן לימודי גרפיקה ועיצוב שלמדתם כדי שיחוו דעה ושיזכרו שאתה מעצב גרפי, שלח להם את עיצוב הלוגו שלך את הרזומה שלך או אתר האינטרנט שיצרת כדי להציג את כל עבודות הגרפיקה שלך.

 

מעצב גרפי - הקפד להזכר את עצמך

 

מידי 3 או 4 חודשים הזכר את עצמך ספר להם על מקומות עבודה חדשים שעבדת בהם או על לקוח חדש שהשגת וביצעת עבורו עבודה עיצובית כלשהיא.קהל הקרוב אליך צריך לדעת שאתה מעצב גרפי, סיימת לימודי עיצוב גרפי והם צריכים לזכור ולהזכיר זאת במודע ובתת מודע, הקהל הקרוב אליך הוא חברים, בני משפחה, פרילנסרים מכל מקצוע אפשרי, מאיירים גרפיים, חברות הפקות, חברות צילום ועוד.

 

תדאגו תמיד להשיג קשרי לקוחות על ידי שליחת מיילים עם פנייה אישית לאחד הגורמים במפעל כלשהוא או בחברה , אדם אשר מקבל מיילים עם פנייה אישית ושמו האישי מופיע במייל יראה זאת כנימה אישית ותהיו במוחו לפחות למספר דקות , הרי כל אחד אוהב שקוראים בשמו או שמדברים עליו, השתדלו לא לשלוח מיילים כוללניים , אלא הדגישו את היחודיות במייל הזה ששלחתם לאדם , אנשים אוהבים יחס!!!

 

כרטיסי ביקור כמו מגנט לגופך!!!

 

אחד האמצעים הטובים לשווק היא חלוקה של כרטיסי ביקור, בכל מקום בו אתה נמצא צריך להיות על גופך כרטיסי ביקור שמוכנים לשליפה, אפילו בבנק, חנות מצרכים, קניות,טיולים חברתיים, טיולים בקניון ועוד...תיק עבודות בעיצוב גרפי בפורמט PDF צריך להיות צרוב על מספר רב של עותקים , חלק זאת לחבריך ובקש מהם בכל הזדמנות שיוכלו לחלק את תיק העבודות בעיצוב גרפי שיצרת בתקופת הלימודים בעיצוב גרפי.פזר את ה CD לקהל הרחב או שלח בדואר בצירוף כרטיסי ביקור שלך.

 

בקש מלקוחותיך שבדרך כלל מרוצים שיעבירו את שמך לאנשים אחרים , בקש זאת והם יעשו, לעיתים צריך להטיל משימה על אדם בצורה זו או אחרת והם יעשו כרצונך רק תבקש.בדרך כלל לכל בעל חברה בחוג לקוחותיו יש גם בעלי חברות אחרים בקש שיעזור לך למצוא לקוחות חדשים את הבושה במקרה הזה תשים בצד ואל תשכח את הימים בהם היית מעצב גרפי צעיר ומתחיל...


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.