אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סיכונים אפשריים כתוצאה מניתוח להגדלת חזה

עד כמה שתלי סיליקון בטוחים?

ניתוח להגדלת חזה הוא ניתוח שכיח, פופולארי ונחשב לבטוח. כמות הסיבוכים ביחס למספר הניתוחים המבוצעים היא מזערית. בנוגע לשתלי הסיליקון, ישנו ויכוח רב בנוגע לבטיחות השימוש בו. למרות שסיליקון הוא מינרל טבעי, ספיגה שלו בגוף שלא ביחד עם מזון איננה בריאה. לאנשים רבים אין בעיה של ספיגת סיליקון, גם בצורתו כמו בשתלים להגדלת חזה - כג'ל, אך עם זאת, ישנם רבים שיכולים להיווצר אצלם סיבוכים קשים.

כאשר ישנה דליפה של סיליקון משתלי סיליקון להגדלת חזה, היא כ"כ איטית, שלמעשה האישה שבגופה הושתל שתל הסיליקון לא תרגיש בכך תחילה. ברוב המקרים, יוחלף השתל בחדש ע"י ניתוח חוזר. אך במקרה שהאישה רגישה לסיליקון, עלול להיווצר סיבוך.תהליך קליטת שתל הסיליקון בגוף הוא תהליך מורכב, שכן הגוף מזהה את השתל כגוף זר. גוף האישה מתחיל ליצור רקמה חדשה סביב השתל בכדי 'לבודדו' מהגוף.

ברוב המקרים, אותה רקמה מגנה שהגוף יוצר תגן עליו גם מפנה דליפה. הבעיה האמיתית היא כאשר אותה רקמה היא דקה מדי והסיליקון דולף החוצה.

אין עדיין הוכחה חותכת שספיגת סיליקון בגוף מובילה לסרטן ולכן לא ניתן ליחס זאת כסכנה אפשרית בניתוח הגדלת חזה. במילים אחרות, מעולם לא הוכח כי הגדלת חזה גורמת לסרטן השד או סרטן אחר. במחקרים אחרים שנערכו, ונבדקה תגובתו של הגוף לדליפת סיליקון, נמצא כי מערכת החיסון הגיבה במהרה, מה שגרם לנפיחות בבלוטות הלימפה.

מכל העצות שאפשר לקבל אודות ניתוח להגדלת חזה, העצה הטובה ביותר היא שתקראי, תתענייני, תתייעצי והכי חשוב שתהיי מודעת. גם ליתרונות, אך גם לחסרונות ולסיכונים. כיום, כאשר זהו ניתוח המבוצע במליוני נשים מדי שנה, תוך התקדמות טכנולוגית אדירה בתחום, הסכנות והסיכוי לסיבוכים מצטמצמים משמעותית.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.