אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סודות הפיתוי – הסיפור האישי שלי

 

מדובר בחלקו הראשון של המאמר "סודות הפיתוי – הסיפור האישי שלי".

 

מאז שאני זוכר את עצמי, לא הייתי מוצלח עם בנות. פשוט לא היה לי את הידע ב-אומנות הפיתוי. מאז שאני זוכר את עצמי הייתה לי תפיסה שבשביל לדעת איך להתחיל עם בחורה צריך ללמוד, להשיג ציונים טובים, למצוא עבודה טובה, להרוויח הרבה כסף, לקנות בית ואוטו יפים ורק אז בנות יכולות בכלל לחשוב עליי, ורק בגלל קורות החיים שלי והמספר בבנק שלי הן ירצו אותי.

 

עוד בזמן בית ספר הייתי מסתכל סביבי ורואה עוד ועוד ילדים מצליחים עם הבנות בשכבה בזמן שאני פחדתי אפילו לדבר איתן. לא הייתי יוזם שום דבר, וכשאחת הבנות הייתה פונה אלי בשביל לבקש משהו הייתי ממש נלחץ. הדופק שלי היה עולה, הייתי מרגיש שכל הגוף שלי מתחיל להזיע והיה לי ממש קשה לענות – במקום זה פשוט הייתי עושה את מה שהן ביקשו ממני – מה שמנוגד לחלוטין ל-אומנות הפיתוי, אך לא ידעתי זאת אז.

 

גדלתי ואיכשהו נכנסה לי המחשבה שבשביל להשיג בחורות צריך ללכת למועדונים. אז עוד לא הכרתי את סודות הפיתוי והייתי בטוח שרק שם אפשר להתחיל עם בנות ושכשהלילה נגמר רוב הבנות שם גומרות את הלילה עם גבר שמצאו שם. אני פשוט חלמתי שאהיה אחד הגברים האלו, שאמצא שם בחורה מדהימה שתתאהב בי באותו זמן שאני אתאהב בה. נהיה חברים, נמשיך לאהוב, נטייל ביחד אחרי הצבא, נעשה הכל ביחד, מאוחר יותר נתחתן ועוד ועוד.

 

הייתי יוצא למועדונים עם חברים מבלי שיש לי שמץ של מושג לגבי איך להתחיל עם בחורה, מסתובב ורואה בנות בכל מקום. הייתי בוחר לעצמי אחת ומתחיל לחשוב עליה כל הערב – אם קראת קצת על אומנות הפיתוי, אתה בטח כבר יודע שזה אחד הדברים שלא עושים אף פעם. הייתי רוקד לידה, מתקרב ומתרחק, ומתפלל שאיכשהו היא תשים לב אליי. כשגברים אחרים היו ניגשים אליה הייתי מסתכל בקנאה איך הם ניגשים, מתחילים ומאוחר יותר מנשקים אותה. מצד שני כל כך הייתי מקווה שהם לא יצליחו ושהיא תישאר בשבילי. למרות זאת, לא הייתי מצליח לגשת אליה, אז הייתי שותה הרבה ובסופו של דבר מצליח לגרום לעצמי לגשת אליה ולהתחיל לדבר איתה.

 

הייתי ניגש אליה באיטיות, מנסה שלא יראו אותי עושה את זה ותוך כדי כך עדיין מפחד מאיך שהיא תסרב לי. בצורה מוכנית הייתי ניגש, מתכופף כלפי הבחורה ואומר לה משפט קבוע "יש לך עיניים מדהימות". בשלב זה בחורות היו אומרות "תודה" ופונות ממני במקרה הטוב, ומתעלמות או פשוט מסתובבות והולכות במקרה הרע. בשלב מסוים זה כבר הפך להיות אוטומטי והייתי פשוט עוזב אותן בלי ניסיון להישאר שם או לומר עוד משהו. בעצם הייתי מחליט לבד ובלי קשר למציאות שהיא לא רוצה אותי והייתי חוזר לחברים שלי. היום אני לא מאשים אותן – גבר רוסי גדול, שיכור, מסריח מאלכוהול שאומר משפט קצר ובורח ואין לו מושג איך להתחיל עם בחורה הוא ממש לא מה שרוב הנשים מחפשות.

 

בסוף הייתי חוזר הביתה והייתי שונא את עצמי על כך ששוב לא הצלחתי וששוב אני הולך לישון לבד. הייתי נשאר ער בלילה וממשיך לחשוב אם אני יכול לעשות עוד משהו ולצאת מהמקום הגרוע בו אני נמצא. לא הצלחתי לתפוס שהאופן שבו אני רואה את המציאות פשוט לא נכון.

 


אודות מחבר המאמר

סטס סגין מלמד את אומנות הפיתוי לגברים שרוצים ללמוד את סודות

הפיתוי. הוא מלמד את כל שלבי ה-פיתוי החל מהשלב של איך להתחיל עם בחורה

ועד שלב מערכות היחסים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.