אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תרגום לגרמנית

  

תרגום לגרמנית כדאי לעשות עם מתרגם מומחה. השפה הגרמנית היא השפה הרשמית באוסטריה גרמניה, ליכטנשטיין והיא שפה מדוברת ביותר גם בבלגיה לוקסמבורג ושוויץ. השפה הגרמנית היא תת משפחה של השפות האינדו אירופאיות והיא מורכבת משני ניבים ראשיים גרמנית גבוהה אשר כוללת את הספרות הגרמנית וגם גרמנית "נמוכה" שהיא שפת העם היומיומית. בבאנו לתרגם מגרמנית לעברית או מגרמנית לשפות אחרות יש ליידע את החברת תרגומים על מהיכן הגיע הטקט דקויות קטנות בין המדינות הדוברות גרמנית עושות הבדל משמעותי בניסוח ומשמעות הטקסטים.

עד למאה ה-14 הייתה הלטינית לשפה הרשמית באמפריה הרומית אשר הורכבה בעיקר על ידי איזורים גאוגרפים דוברי גרמנית בזמן שלטונו של לואיס החמישי נקבעה גרמנית כשפה הרשמית של חדר המלוכה ועד סוף המאה ה-15 כבר הפכה למובילה בכל המסמכים הרשמיים של הממלכה הרומית.

גרמנית סטנדרטית (מוסכמת על כולם) החלה להופיע במאה ה- 16 בצורה מסודרת ואוצר המילים החל להתקבע על ידי שילוב של גרמנית "גבוהה" ו "נמוכה" הרבה תודות לתרגום של מרטין לותר של התנך לגרמנית ומשם ועד לימינו גרמנית נשארה שפה ציורית ועשירה.

בהתבססה על התנך כאבן יסוד נבנתה עם אוצר מילים עצום ותיאורי מגוונים קשרי תוכן. בשל מידע זה יש חשיבות עליונה בפניה לחברת תרגומים מקצועית ליצירת תרגום לגרמנית או מגרמנית על ידי מתרגם גרמנית בחברה מקצועית אשר לא רק דובר גרמנית אלא גם מתמחה בניסוח התואם את צרכי הלקוח

עולם התרגומים מתחלק לתרגומים לפי סוג הטקסט:

תרגום טקסט רפואי, תרגום משפטי,תרגום אקדמאי אשר כולל בתוכו מכוון תחומים הומניים ומדוייקים מעולם האקדמיה, תרגום שיווקי ,תרגום עסקי (ובדרך כלל התכתבויות בין חברות) תרגום טכני (כמו חוברות הדרכה למשתמש ותוויות למוצר עצמו) תרגום סרטים ותרגום כתבי עת וספרים

חברת תרגומים מקצועית תתאים עבורכם את המתרגם לפי היקף הידע שלו והנסיון בתחום מסויים לדוגמא כאשר תרצו תרגום של חומר שעוסק בבורסה, ניירות ערך וכו תתאים לכם חברת התרגומים מתרגם מעולם שוק ההון עם שליטה מלאה בשתי השפות.

לסיכום: אל תחששו לפנות אל חברת תרגומים זה בדרך כלל מהיר ומדוייק והמחירים לא מרתיעים עמו שרבים מאתנו חושבים.


אודות מחבר המאמר

זמנהוף שירותי תרגום - תרגומים בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.