אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חוששים מפריצה?

גרים בבית גדול וחוששים מפורצים? צריכים להגן על בית עסק או משרד חשוב? הכל מתחיל בהתקנה מערכות אבטחה נכונות.

פה תמצאו כמה טיפים ועצות טובות לכל מי שרוצה להתקין אמצעי מיגון, אבל לא מוצא את הידיים והרגליים בתחום הגדול הזה.

-          ראשית כל, על מה בחרתם להגן? ישנן טכנולוגיות שונות וכל אחת מותאמת לסביבה אחרת. רוצים להגן על ביתכם הפרטי? מערכות מיגון לבית מותאמות לבתים פרטיים ודירות, יש להן ממשק בקרה קל ונוח יותר. לעומת זאת, מערכות אזעקה למשרדים גדולות צריכות לענות על צרכים אחרים, לכן להתקינן בביתנו תהיה טעות מרה.

 

-          לאחר שהחלטנו איזה סוג נכס ברצוננו לאבטח, נותר רק להחליט מה יהיה אמצעי המיגון המוצלח ביותר. ענו לעצמכם על השאלות הבאות, האם יש צורך בחיבור למוקד אבטחה שפועל כל היממה? מה שווי הדברים המאובטחים? כמה ברצונכם להקציב לכל תחום מערכות אבטחה שבביתכם? בהתאם לחשיבות הנכס והחפצים, צריך להתקין מערכת אזעקה אופטימלית שתתאים לדרישות התקציב. ישנן בשוק לא מעט סוגי אזעקות, החל באמצעי כמו אזעקה אלחוטית וכלה במערכת עם מצלמות נסתרות. מה מתאים לכם?

 

-          אמנם מערכות אבטחה כלולות גם בעלויות ובטרחה, אך יש להן כמה יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם. הנוכחות של אמצעי המיגון היא דבר בולט ומרתיע. כל אחד יחשוב פעמיים לפני שהוא מתעסק עם מקום ממוגן היטב. במקרה ומתרחש אירוע כלשהו, תוכלו להיות בטוחים שהאזעקה תמנע או תקטין משמעותית את עוצמת הנזק שעשוי להיגרם. וכמובן, אם אתם מחוברים למוקד שפעיל כל העת יש סיכוי גם לעצור את הפורצים בזמן ולגרום להם לשלם את המחיר.

 

והכי חשוב, מי שרוצה לחיות בראש שקט ובלי פחד, עם מערכת אזעקה אפשר לדאוג הרבה פחות.


אודות מחבר המאמר

והכי חשוב, מי שרוצה לחיות בראש שקט ובלי פחד, עם מערכת אזעקה אפשר לדאוג הרבה פחות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.