אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות - סיבה למסיבה

 

מתנות – סיבה למסיבה

כל אירוע בחיינו הוא סיבה למסיבה. כל מאורע שאנו חוגגים, מציינים ומשתתפים בו, הוא חוויה ושמחה גדולה. לכל אירוע, כזה או אחר, נהוג להביא מתנות. אין זה משנה מה אופיו של האירוע, מסורת ידועה היא רכישת המתנות לבעל השמחה.

מתנות, הן כמובן עניין של טעם. כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו ולכל אחד מאיתנו טעם, רצונות וצרכים משלו (או משלה). כדי לרכוש מתנה, ואין זה חשוב באיזה אירוע מדובר, יש להשקיע מחשבה בצרכיו של מקבל המתנה ולפנק אותו בהתאם לרצונותיו ובהתאם לקרבה שלנו אליו – ככל שחוגג האירוע מקורב אלינו יותר, כך נרצה שהמתנה שנרכוש עבורו תהיה אינטימית יותר, אישית יותר ותעיד על רצוננו לפנק אותו ולפרגן לו.

מתנה מושלמת

כדי לבחור במתנה המושלמת, צריך לקחת בחשבון מספר שיקולים עינייניים בבואנו לרכישת מתנה, ואין זה חשוב מה סוג המאורע הנחגג. חשובה, כאמור, מידת היכרותנו עם בעל השמחה. מובן מאליו שאם איננו מכירים אותו אלא בהיכרות שטחית, נרכוש עבורו שי שהגדרתו תהיה אוניברסאלית יותר, משהו שיתאים למרבית האנשים והם ישמחו לקבל. ברור לחלוטין שאם היכרותנו אותו היא אישית ביותר, נעשה כל שלאל ידינו כדי לפנקו ולרכוש עבורו שי שיתאים לו באופן מושלם. שנית, חשוב מאוד להחליט מראש על תקציב למתנה. בין אם המדובר הוא באירוע רב משתתפים (חתונה, בריתה וכדומה) או במאורע שמצויין באופן קטן ואינטימי, חשוב שנגדיר מראש את קווי המתאר של התקציב שלנו, על מנת שלא נחרוג ונגיע לגירעונות מיותרים.

 

אז מה בכל זאת?

לא תמיד אנחנו חייבים סיבה של ממש כדי לצאת ולרכוש מתנה עבור אדם קרוב. לפעמים, הרצון לפנק ולהוכיח את אהבתנו, עולה על כל דבר אחר. רכישת מתנה יכולה להיות חוויה נפלאה, וכדאי שננצל את העניין ונהנה ככל יכולתנו. מתנות הן תמיד מקור לשמחה ואם נלך על אלמנט של הפתעה ומקוריות, נוכל להפוך כל אירוע לאירוע מיוחד וחגיגי אף יותר. אין זה פשוט למצוא את המתנה המיוחדת שתתאים באופן המדוייק והמושלם, אך אם נעקוב אחר השיקולים שצויינו כאן, נוכל להתאים לפחות חלק מהמתנות שאנו רוכשים במהלך חיינו, לאנשים האהובים עלינו ולאנשים המיוחדים בחיינו.

 


אודות מחבר המאמר

sb

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.