אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ירח דבש לא קונבנציונלי

כשזוגות מתכננים את החתונה הם כבר מתכננים היכן יתקיים ירח הדבש שלהם. יש המחפשים מקומות אקזוטיים לבילוי של מנוחה ושיזוף בחוף וטיולים על רקע השקיעה, אחרים מעדיפים יעדים כמו בירות באירופה ויש הטסים לארצות הברית לטיול ממושך. טיול בו טסים אל יעד אקזוטי עם  בילוי רגוע בים ושילוב של  שלל אתרים מעניינים מצד שני, הוא טיול לקובה.

קובה הפכה למקום אטרקטיבי עבור מטיילים רבים מישראל ומרחבי הגלובוס קובה ממוקמת בקריביים המרהיבים והיא האי הגדול שבהם. מזג האוויר בה הוא נוח ושמשי ויש בה כל מה שנופש מחפש כולל נופים עוצרי נשימה , אתרים היסטוריים, שווקים, מבנים קולוניאלים ומלונות משובחים. בילוי ירח דבש בקובה הוא מושלם מבחינת התפאורה הרומנטית, האקזוטיות של המקום והתושבים, האוכל המשובח והמקומות המרתקים.

זוג היוצא לירח דבש בקובה צריך להכין וויזה ממשרד נסיעות. צריך לארוז לבוש קיצי ונוח , בגד ים ובגדים אלגנטיים  לערב. אפשר   לצאת לטיול מאורגן או לטיול לבד עם נהג צמוד . טיול לבד בליווי נהג כולל מכונית ממוזגת , שהייה במלונות של חמישה כוכבים , ארוחות בהתאם למלון החל  מארוחת בוקר ועד להכל כלול. לטייל בקובה עם נהג צמוד מקנה לזוג אווירה פרטית המתאימה לירח דבש יתרון נוסף עם נהג הוא ההסברים והייעוץ של סוכנות הנסיעות וההסעות לכל המקומות

זוגותהמשתתפים בטיול מאורגן מקבלים שירות מלא של  טיסות, מיסים, טיסה פנימי, נסיעה באוטובוס תיירים עם כל הנוחות, מלונות ברמה גבוהה , מדריך בן המקום וישראלי המעניקים הסברים מפורטים, אשרת כניסה למדינה, טיפים לנותני השירותים השונים. טיולים אלה יותר מקיפים ומתאימים למי רוצה טיול ארוך  ומעמיק יותר.

בקובה יש בסביבות  300 חופי רחצה סלטו דל קבוריני ונחל הקאטו הארוך. אפשר לטייל בחיק השמורות הענקיות עם זני החיות והצמחייה הנדירה שבהם

בקובה יש נופים משתנים מבחינת הטופוגרפיה  ומערות קדומות. בערים יש ארכיטקטורה קולוניאלית  מעניינת והאנשים בה הם חמים ומכניסי אורחים .  עיר הבירה של קובה היא לה הוואנה הססגונית הנחשבת בין היפות בערי העולם בעיר יש שילוב של תרבות, מסורת עתיקה, היסטוריה ועסקים. בבירה יש חיי לילה שוקקים עם מיטב המסעדות, הפאבים ומועדוני ריקוד

בערב עם סיום  יום של סיורים או שהייה בחופים הקסומים   אפשר לנוח במלון המפואר וליהנות ממסאז' זוגי מפנק. בלילה הזוג הטרי יכול לצאת למועדון ולרקוד לצלילי המוסיקה הקובנית המלהיבה או לאכול במסעדה משובחת ליד הים.


אודות מחבר המאמר

http://exciting-trips.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.