אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל ההתחלות קשות - למה ההתחלות קשות?

כל ההתחלות קשות - למה ההתחלות קשות?

ההתחלות קשות כי הן שינוי מהרגל מסויים לדבר שאדם טרם התרגל אליו. ע"מ להגיע לנקודת איזון צריך "לטייל" בנקודות הקיצון. לעניות דעתי, זהו תהליך שעובר לעתים באופן טבעי. אדם בהתחלה משקיע מאמצים מיותרים ואח"כ לא משקיע ואז הוא מגיע לנקודת אמצע מאוזנת. הנקודה שיש בה לאדם הכי הרבה פוטנציל התקדמות זוהי התכונה שהכי קשה לו להתמודד איתה. דווקא בנקודה הזו, משם תהיה פריצת דרך.

יש כאן המון עיקרים חשובים קודם כל, לפעול באותה צלילות מחשבתית ועוצמת התלהבות כאילו אתה בתחילת המשימה. ולכן, מומלץ לעשות התחלות חדשות כל הזמן.

והחכמה היא להיות מחובר לעיקר ולתכלית של המשימה כי החלטות נכונות נובעות מהיכולת להסתכל כל הזמן על התכלית של הכל, כך ההתלהבות והביצועים יהיו טובים כמו בהתחלה ותעשה כך את הטוב ביותר שלך.

על האדם לשאול את עצמו, האם אני עושה את מה שאני עושה בגלל שעשיתי כך בעבר, או כי אני עושה את הדבר עבור הווה או העתיד? כפי שנכתב במאמר: כל ההתחלות קשות אך כל ההתחלות הן הזדמנויות הצלחה חדשות.

ואלה בעצם הם תמרורי הזהירות בדרכים בחיים, כמו שיש תמרור עצור שאומר לעצור בצומת, כך המחשבה מדריכה את האדם כדי שהמעשים שלו לא יהיו בגדר "תאונה" או שסתם יזין לעצמו 'הרגל' כמו באיזה מחשב ללא מחשבה. אלא יתבונן על הדברים ויחזור כמו בסיבוב סרפנטינה לאותה רמת התלהבות ומיקוד כמו בהתחלה, ואין הכוונה לאותה שטות.

יש לציין שכל מה שנכתב במאמר זה לא מובן מאליו, יש דברים שנדמה לאדם שהם מובנים מאליהם אבל זאת בעצם ההרגשה של האדם לאחר שהוא עושה טעות הוא מגלה שזה מה שהוא רצה לעשות ולא עשה, וזה מחוסר התבוננות של הדברים המוזכרים במאמר זה. לעזוב טיפה את הנוחות כדי לחיות יותר בנוחות. יש הרגל "לנוח טרם התעייפת" אפשר להמיר אותו ב"יש משהו מעניין לעשות" וזה הדבר שאני רוצה לעשות אותו. וזה הכייף כאן.

וגם אם האדם עם הרגליו עלה על שרטון עדיין ניתן לשוב לחוף מבטחים ולהושיט עזרה לספינה תועה בדרך. ולהגיע למחוז חפצה בשלום, ולהמשיך בדרך להינות מהמסע. כי מטבעו ייתכן והוא היה בהרגל טוב, אבל בחיים יש עליות וירידות ולכן, הוא כבר התייאש מלנסות לחזור להתלהבות האמיתית שלו, ואולי כי היא נבעה מתמימות ולא מידיעה. והוא קישר את הרצון האמיתי שלו לתמימות בטעות במקום לנחישות. ואולי שניהם ואולי כי התעייף והיה חלש נפשית, וידע שצריך לעשות כך וכך רק לא היה מספיק חזק יהיו הדברים אשר יהיו, זה יכול לקרות לכל אחד, זאת הייתה ההבנה שלו באותו הרגע.

וניתן לחזור לתמונה בגדול, אם פעם זה היה 22 היום זה יהיה 212 היום יותר מתמיד ניתן לחזור לתמונה וגם בניקוד יותר גדול כמו בסדרה חשבונית A1 היית ונפלת עכשיו אתה כבר A20 לאחר ניסיון שקבלת בחיים. הסלקציה גדולה, והניואנסים מתחדדים מאירוע לאירוע. וכל הדלתות פתוחות, זה הזמן להיכנס לעניינים. בהצלחה.

מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי בנושא אימון אישי, נפש, יעוץ, איזון, יעוץ אישי ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר כל ההתחלות קשות - למה ההתחלות קשות?

מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il | מאמן אימון אישי מרצה הרצאות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.