אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטה עם תזונה נכונה

כמה פעמים לא הצלחתם להתאפק ושברתם פעם אחרי פעם את הדיאטה בכמה מסעדות ברמת החייל, אך יש אור בקצה המנהרה , ייתכן וניתן יהיה לבחור דיאטה מסוימת לירידה במשקל באופן כללי. השינוי של הצריכה התזונתית, או "לעשות דיאטה", הוא לשנות את מאזן להגביר אנרגיה, או להקטין את כמות השומן המאוחסן בגוף. מומלץ לנסות מזונות מסוימים העונות על דרישות ההתאמה של תזונה מסוימת. אילו דיאטות מומלץ לבצע  יחד עם פעילות גופנית? כמה תוכניות הרזיה עלול להזיק לבריאות, בעוד שאחרים עשויים להיות מועילים. המארחים של ניהול משקל בריא דיאטה ותזונה קשורה לעיתים קרובות, כמו גם לקדם את ניהול משקל בריא.תזונה בריאה היא כזו באה במטרה לשפר או לשמור על בריאות אופטימלית. זו כוללת בדרך כלל צריכה של חומרים מזינים ידי אכילת כמויות מתאימות מכל קבוצות המזון, כולל כמות המים מספיקה. הרי שהתזונה האנושית המורכבת מתזונה בריאה עשוייה להשתנות במידה ניכרת, והיא כפופה, בריאות והסביבה הגנטית של האדם. אצל 20% מהאוכלוסייה האנושית, חוסר תזונה ומזון הם הפגמים העיקריים באכילה בריאה. עם זאת, אנשים במדינות מפותחות פיתחו בעיה הפוכה: הם מודאגים מעודף משקל מוגזם.

חשוב להראות כי דיאטה כיצד לבחור את המזונות נכונה על פי תזונה של הלב. תהיה לך את האפשרות לבחור מזונות מתוך מגוון של אפשרויות ולדווח על עד כמה היית מסוגל להתאים את המטרות של תזונה נכונה ועל הלב שלך, שומן רווי, כולסטרול, נתרן, קלוריות. מזונות זמינים בפעילות נכונה הם רק מדגם קטן של מזונות כדי לבחור. אין צורך להגביל את עצמך אלא רק לאכול מאכלים אלו. תובנה זו נועדה לתת לך מושג איך לעשות את הבחירות המזון הטוב ביותר עבור תזונה טובה של הלב וגם הרזייה של הגוף.

עכשיו אתה צריך להיות עם תזונה שזוכה לתשומת לב ראויה כדי לעזור לך לשמור על רמות הכולסטרול בדם ואת הסיכון הנמוך למחלות לב. עם זאת, אתה עדיין יכול לשאול את עצמך, "מה אני יכול לאכול?"

תתבקש לבחור מזון ליום (שלוש ארוחות בתוספת חטיפים). בחר המזון באותו אופן שנהגת לעשות בכל יום. אולי לא כל מזון שאתה אוהב לאכול זמין. תדע לנהל את אכילת המזונות שלך דרך איזון של בריא ואהוב. אם אתה רוצה לאכול את כל אפשרויות שלך בארוחה או לנשנש בסופה חטיף, פשוט דלג על אפשרויות בארוחה או חטיף ותמשיך בפעילות. זוהי לא המלצה לדלג על הארוחה המועדפת. בשלב מסוים, הבטן מתרגלת לקבל מזון בזמן מסוים ומשחררת חומצה כדי לעכל מזון באותו זמן, ברגע שלא מגיע החומצה בקיבה משחררת ואם היא לא מעכלת את האוכל היא מתחילה לעכל את הקיבה עצמה . לכן, מומלץ לאכול אך אם פחות סוכר. צריך להימנע ממזונות שעלולים להכיל כמויות גדולות של סוכר מהממוצע כמו שוקולד, קולה, או משהו מתוק אחר. לא צריך להפסיק לגמרי, אבל צריך להפחית את השימוש שלהם באופן דרמטי.  

 

אודות מחבר המאמר

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגלאתרים מומלצים נוספים:

בייבי גיפט - מתנה לתינוק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.