אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפסקת עישון – כיצד להיפטר מהסיגריות

עישון הוא אחד המנהגים המזיקים ביותר לבריאות ולכיס שהאדם היה יכול לעלות על דעתו. כאשר מתחילים לעשן, קשה מאד לבצע גמילה מעישון או הפסקת עישון. ישנם רווחים גדולים מאד אם מחליטים על גמילה מעישון או הפסקת עישון. הריח הרע נעלם מהבגדים ומהפה, מפסיקים להוציא כסף על סיגריות ומשקיעים אותו במקומות יעילים יותר למשל קריירה ,סדנאות פיתוח עצמי כמו שיפור הביטחון העצמי, אימון למנהלים ,יצירה וכמובן הסיכוי שלכם לחלות בסרטן הריאה או במחלות לב יורד בצורה משמעותית. היום ההכרה בנזקים שגורמות הסיגריות מובילה רבים לבצע גמילה מעישון. בעולם ישנן אין ספור שיטות שאנשים מנסים כדי לבצע הפסקת עישון. חלק מהשיטות לביצוע גמילה מעישון מבוצעות באופן פרטני, וחלק מהשיטות לביצוע הפסקת עישון מבוצעות בסיועו של איש מקצוע.

בין השיטות שמנסות לסייע לכם בביצוע גמילה מעישון נמצאת כמובן גם הרפואה המשלימה. הרפואה המשלימה מציעה לכם הפסקת עישון באמצעות מגוון שיטות טבעיות ונטולות חומרים מלאכותיים. אחת השיטות הפופולאריות ביותר היא גמילה מעישון באמצעות דיקור סיני. ישנם אנשים שדיקור סיני מסייע להם לבצע הפסקת עישון תמידית. דרך פופולארית אחרת לבצע גמילה מעישון, היא באמצעות העקרונות הטבעיים של הרפואה הסינית. הדרכים שמציעה הרפואה הסינית לביצוע הפסקת עישון כוללות מלבד הדיקור, גם שיאצו במטרה של גמילה מעישון, או לקיחה של ויטמין C שתסייע לגוף להתגבר על הרעלים מהסיגריות, וגם בביצוע הפסקת עישון. לא משנה באיזה דרך תבחרו העיקר שתפסיקו עם הסיגריות.

הרפואה המערבית מציעה לכם גם כן טיפולים שונים לביצוע גמילה מעישון. אחת התרופות המפורסמות לביצוע הפסקת עישון ידועה בשם זייבן. כל התרופות לביצוע גמילה מעישון מבוססות על תחליפי ניקוטין וכדאי להתייעץ בעניין עם רופא. אחת הדרכים היא לא לקחת כדור בשביל הפסקת עישון אלא להדביק מדבקה על הגוף, שמשחררת החומר שמסייע בביצוע גמילה מעישון. תחליף אחר שמסייע בתהליך הפסקת עישון הוא מסטיק ניקוטין שישמש לכם תחליף לסיגריה. כמו כן ישנן גם תרופות סבתא לביצוע גמילה מעישון. לדוגמא, אחת העצות להקלה על הפסקת עישון היא לאכול ג'ינג'ר כל יום או לשתות תה קמומיל.

ישנם שחושבים שעל מנת שתהליך הפסקת עישון יצליח יש לא רק לבצע גמילה מעישון של הסיגריות אלא לשנות הרגלי חיים של ממש. מכונים רבים מציעים לכם טיפולים קוגניטיביים של שינוי דפוסי חשיבה לשם גמילה מעישון. באופן זה, בתהליך הפסקת עישון ילמדו אתכם כיצד במקום לחשוב על סיגריה תחשבו על משהו אחר. בחלק מהמקומות יש קבוצת תמיכה לסיוע בהשגת הפסקת עישון. בהרבה מהמקומות גם יאמרו לכם להתקשר למדריך במהלך ביצוע גמילה מעישון, כדרך טובה שלא לחשוב על העישון עצמו, אלא להתעסק במשהו אחר. ספורט גם הוא תחליף מצוין וגם דרך לשקם את הגוף מהנזקים. לא משנה איך תחליטו לבצע גמילה מעישון או הפסקת עישון בסופו של דבר רק תרוויחו מהעניין.

 

 


אודות מחבר המאמר

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגלאתרים מומלצים נוספים:

בייבי גיפט - מתנה לתינוק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.