אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לשימוש ב Google sites

 

גוגל מחדשת ,מעדכנת,מתעדכנת מוסיפה ואנחנו לקוחות עולם הגוגל לא תמיד מספיקים לעמוד בקצב ולהכיל את כל המטעמים (ולפעמים גם קצת פחות  טעימים ... ) .

החלטתי לשתף אתכם במידע גוגליסטי  שאני קוראת /נחשפת על מנת לסייע  ולחשוף טיפים שאני לומדת במהלך השימוש במוצרי גוגל על מנת לקצר את הדרך למעוניינים .

החלטתי לעשות שני דפי נחיתה באמצעות כלי זה ,אני מבקשת להציג מספר נקודות שלמדתי בתהליך :

סביבת הניהול של האתר מאפשרת לשתול קוד  בדפי האתר על מנת לעקוב אחר הטרפיק

כמובן זאת לאחר הגדרת משתמש ב  Analytics Google  .

 • לאתר בגוגל סייטסט ניתן להוסיף שימוש ב גוגל Ad-Sense בסרגלים צידיים או אף כבאנר בכותרת , השליטה על הפרסומות כמובן היא בידי גוגל אך אתה ואני יכולים ליהנות מכמה שקלים פה ושם מפרסומות אלה >> צריך לפתוח חשבון ב Ad-Sense ,סביבת הניהול של האתר מאפשרת הוספת הפרסום .

 • לאתר בגוגל סייטסט ניתן להוסיף שירות Affiliates המקושרים לתוכניות שותפים בזירות מסחר בינלאומי כגון : eBay , Amazon , Yahoo - בחר לאיזה תוכנית שותפים אתה רוצה לחבור , הגדר לך שם (באיבי למשל ) משתמש לתוכנית השותפים ושתול את הקוד של המוצר שאתה רוצה להמליץ בדף הגוגל סייטס .

 • דף קשר - Contact us ניתן לקשור לאתר גוגל סייטס. סביבת הניהול מאפשרת להשתמש בסט די גדול של widgets וניתן לאתר widget לפי נושאים .

 

**  אם נחפש widget מסוג Contact us  נקבל אוסף לא קטן של אפשרויות .

 

**  נבחר  פורמט contact us  , את הדף נייצר באמצעות Google docs  , שם נייצר  לינק שאותו נשתול בדף האתר שלנו ואם יהיו לידים נוכל לראות את פרטי הפונה בקובץ האקסל האוסף את הנתונים וגם הוא ב Google docs  .

 

לסיכום Google Sites  מאפשר ליצור דף נחיתה מכובד על מנת להשתמש בו לשיווק באמצעות Ad words  או לקידום אורגני וכדאי להכיר את האפשרויות הגלומות בו לאותם אלה שרוצים פתרון חינמי המאוחסן בשרתי גוגל  ומספק את הסחורה .

לדוגמא אתר התדמית שלי :

http://www.bendavidalia.com/

תיהנו ! 

דליה בן-דוד

Bendavid.dalia@gmail.com

 


אודות מחבר המאמר

מהנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע, רבת ניסיון,

יועצת בכירה במחשוב ארגוני מבוסס תוכנות מדף, לארגונים קטנים /בינוניים /גדולים - למגוון מגזרי תעשיה.

כמומחית בתחום המחשוב הארגוני המשולב טכנולוגיות אינטרנט ומדיה חברתית,

אני מציעה לארגון פתרון הכולל : ייעוץ, התאמה,בחירה וליווי יישום למערכות מחשוב ארגוניות

מסוג : גבייה ותשלומים ERP / CRM / PLM / BILLING / ואחרות .מ

וסמכת כמיישמת בכלי מחשוב ארגוני מובילים: SIEBEL, SAP R/3, ORACLE

בעלת היכרות מעמיקה עם כלי מחשוב ON- DEMAND מבוססי טכנולוגיית SAAS כגון : MS-AX 2009 , POWER LINK , SALES FORCE , MS-CRM וכדומה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.