אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ידועים בציבור במצב של פרידה - גירושין

ידועים בציבור הם בני זוג אשר מקיימים יחדיו חיים זוגיים אשר מאוד דומים לחיים של בני זוג נשואים בתוך מסגרת משפחתית מבחינות רבות וגם מבחינה של גירושים, ביטוח לאומי, מס הכנסה, חוק מיסוי מקרקעין ועוד.

 

ידועים בציבור הינה דרך צדדית של המדינה להחיל חובות ולהעניק זכויות כמו של זוגות נשואים לזוגות אשר לא מעוניינים להינשא כדת או מסיבות אחרות או שלא יכולים להינשא על פי החוק היהודי, כמו לדוגמא: בני זוג חסרי דת, בני דתות שונות, כהן וגרושה, ממזר, זוגות בני אותו מין וכדומה.

 

ידועים בציבור מנהלים משק בית משותף עם רובד רומנטי וכן מערכת ניהול כלכלית משותפת אשר כוללת שכר דירה, חשבונות, מזון, כתובת משותפת, אך לא בהכרח חשבון משותף. בכדי להוכיח את דרך החיים הזו, נטל ההוכחה על הטוען לקיום היחסים הללו ואלו לא קשים במיוחד לזוגות נשואים, אך במצב של ידועים בציבור נטל ההוכחה כבד יותר. זוגות נשואים חולקים כוונת שיתוף ברכוש, זכויות סוציאליות ועוד ולידועים בציבור יש להוכיח כי שניהם מעוניינים בשיתוף של אורח החיים שלהם אחד עם השני.

 

בעניין של גירושים של זוגות ידועים בציבור התהליך דומה בעיקרו לתהליך גירושים של זוגות נשואים על פי הדת. גם כאן מומלץ להתייעץ עם עו"ד לגירושין אשר ינחה אתכם בדיוק מה לעשות ואיך להתנהג.

 

עו"ד לגירושין הכרחי בפירוק של זוגיות מן הסוג הזה בדיוק כמו בפירוק של חיי נישואים מאותן סיבות בדיוק. שיקול הדעת של בני הזוג נפגם, רגשות מעורבים, שמירה על אינטרסים אישיים והשגת מטרות אישיות, כל אלו יתגשמו רק בעזרתו של עו"ד לגירושין.

 

אולי ורק בגלל שאין מדובר כאן על זוגיות כדת חשוב שעו"ד לגירושין יהיה לצידכם מתחילת התהליך של גירושים. חשוב שהזכויות שלכם ישמרו אל מול המדינה ואל מול בן או בת הזוג שלכם איתו הייתם במערכת יחסים של ידועים בציבור. רכוש, כמו לדוגמא: דירה, מכונית, ריהוט ועד חשבונות אשר היו משותפים בעת מערכת היחסים ראויים להיות מחולקים בין בני הזוג בצורה ראויה לאחר סיום היחסים ולכן חשוב שאדם אשר מתמחה בנושאים מן הסוג הזה יעמוד לצידכם בכל אחד מהשלבים בדרך.


אודות מחבר המאמר

נופר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.