אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת יחידות נופש מפנקות

אירופה מהווה יעד נפוץ  ביותר אצל הישראלים. במרחק של שעות טיסה ספורות ניתן לבלות במגוון אטרקציות, ממרחבים קסומים וירוקים, אגמים, נהרות, יערות, פארקים לאומיים, ערים תוססות, אתרי תיירות ומרכזי קניות. פשוט להתנייד באירופה והתחבורה בה נוחה. אירופה מתאימה לתקציבים שונים. הלינה המומלצת באירופה היא בצימרים שהם נוחים וחסכוניים.

 

צימרים בחו"ל ניתן לשכור על בסיס יומי ולעבור כל הזמן  בין אזורים ומדינות. אפשרות אחרת היא שכירת צימר לתקופה של כמה לילות בסגנון של לינת כוכב.  מקום הלינה משמש כנקודת מוצא ליציאה לטיולים. אם מחליטים על לינה בכמה יחידות נופש מומלץ לתכנן היטב מהם היעדים בהם רוצים לטייל. רצוי לבחור בצימרים שהם במיקום נוח לגיחות למקומות הרצויים.  אם לנים בלינת כוכב, כדאי לבדוק שהמיקום של הצימר מספיק מרכזי כדי להגיע לכל המוקדים הרצויים. חבל לבזבז זמן מיותר וכסף על נסיעות ברכב או על תחבורה ציבורית. ניתן גם להזמין  צימר לתקופה של כשבוע   ולאחר מכן   להרחיק למקומות אחרים ולפצל את הלינות בצימרים.

 

יחידות הנופש מכילות אבזור של טלוויזיה בלווין, תנור, מיקרוגל  וכו'    הציוד הזה מאפשר לתיירים שהייה נוחה וחוסך את הצורך לאכול שלוש ארוחות בחוץ או לארוז בגדים בכמות גדולה. עבור משפחות, יחידות הנופש מעניקות  לילדים תחושה ביתית .אם הילדים רוצים לצפות בסרט הם יכולים  לצפות בו בדי.וי.די וכמו כן אפשר להכין להם את המאכלים האהובים מהבית. בנוסף, בחלק מהצימרים מוגשת ארוחת בוקר וכמו כן האורחים נהנים משירותים כמו בריכה, מגרשי משחקים , סופרמרקט ועוד. בבתי מלון לרוב צריך להזמין שני חדרים למשפחה והלינה היא במחיר כפול. ביחידת נופש והשהייה הופכת ליקרה. בצימר כל המשפחה נהנית מהשהייה במחיר נוח ובצורה מרווחת.

 

חלק מיחידות הנופש הינם נטולי מטבחון  למי שלא מעוניין לבשל ורוצה רק ללון בהם. ישנם צימרים שהם בתוך הבית של בעלי הצימר והם נותנים למטיילים  ארוחת הבוקר מגוונת. באירופה ניתן לישון בחוות חקלאיות בהן ניתן לשכור צימרים . עבור הילדים זו הרפתקה מיוחדת של מגורים בחווה אמיתית.

 

בעת הזמנת הצימר יש לבדוק אם נכללים במקום מגבות וסדינים ואם לא, האם יש אפשרות לקבלם בתוספת מחיר. כדאי לבדוק האם הצימר כולל ארוחת בוקר, מהו ציוד הבישול הקיים, האם יש באזור סופרמרקט ועוד. כדאי לבדוק אם יש באזור פעילויות לילדים, מהם דרכי  הגישה מהצימר ומהם המרחקים אל האזורים בהם אתם רוצים לטייל. ניתן להתרשם ממגוון מוקדי התיירות. אפשר לקרוא המלצות על הצימרים באתרי אינטרנט שונים הכוללים תמונות ופרטים על  הצימרים. ככל שתהיו מאורגנים ומסודרים יותר , כך הטיול יהיה יעיל, מהנה ואיכותי יותר.  

 

כדאי לקבל המלצות ממכרים  שהיו בצימרים ויכולים לתת לכם המלצות עליהם . ניסיון של אנשים אחרים יכול לעזור בתכנון הטיול ובטיפים שימנעו מכם לעשות טעויות.

 


אודות מחבר המאמר

http://good-european-vacation.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.