אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנון ועיצוב גינות

אם בעבר הגינה הייתה סתם עוד איזור שבו אנו שמים ארגזים וציוד שאין בו תועלת או צורך ממשי, כיום מאחר ונכנסו אל עולמינו מקצועות כמו תכנון גינות או עיצוב גינות עלתה המודעות לצורך הבסיסי של האדם לטבע בתוך כל המפלצות בטון בהן אנו גרים בערינו הראשיות והגדולות בישראל.

אין הרבה בתים בישראל שהגינות שלהן נשארות מאחור ולא בחרו בקפידה עיצוב גינה מעניין, תכנון גינה מקדים יהפוך את הגינה שלכם למקום שבו כדאי להיות, לבלות את הערבים הנעימים של אוגוסט באיזה ערב גריל מהנה או סתם לשבת ולשתות משהו עם המשפחה.

גינה מעוצבת שתוכננה בקפידה תהיה שדרוג מטורף וכן אני מרשה לעצמי לאמר מטורף כי אכן השינוי בין גינה לא מעוצבת לגינה שעברה תכנון ועיצוב גינה הוא שינוי כביר, גינה כזאת תכלול את הניצול המקסימלי של השטח, מערכות ההשקיה יוצבו ללא בזבוז מיותר של מים עם תועלת מקסימלית של ההשקיה המצומצמת, כמו כן הצבעונית שתבוא מהפרחים החדשים בשילוב עם המסלעה שחייבת להיות בכל גינה תהפוך את הגינה שלכם לגינה חלומית.

בגינות מהדור החדש ישנם בריכות נוי בעיצובים שונים ומשונים שיתאימו לגינה שלכם כמו כפפה ליד, בנוסף לכך הצד המקצועי נכנס כאן וכל מעצב גינות או אדם שמתעסק בתכנון גינות מבין בגינון ולכן הצמחים והעצים שישתול בגינתכם יתאימו אחד לשני ולא יהיה מצב של "מלחמת קיום" בין צמחים כאלה ואחרים, הרבה מהטעויות שאנשים עושים בגינות שלהם הן לשתול צמחים שמפריעם לצמחים אחרים לגדול בשלווה והרי שלווה אנו מחפשים בגינה שלנו...

מבחינת הגדר ישנן הרבה רעיונות כאלו ואחרים אבל מעצב גינות מקצועי ידע להבחין איזו גדר לגינה תתאים לגינה שלכם ואיזו סתם תכער אותה, בגדול ההמלצה שלי היא לקחת מעצב גינות שעוסק גם בתחום תכנון גינות והסיר דאגות ופשוט להנות מגינה חלומית, אם בכל זאת החלטתם לבחור וללכת על זה בעצמכם, באינטרנט תוכלו למצוא המון חומר על תכנון וגם עיצוב גינות, כל מיני מדריכים ואתרי גינון מעולים.


אודות מחבר המאמר

תכנון גינות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.