אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים- נקודת מבט של הלקוח

 

בניית אתרים- נקודת מבט של הלקוח- למי מכם שיצא לו לעבוד אי פעם עם חברה של בניית אתרים, כדי לבנות אתר או כל דבר אחר כמו עיצוב של אתר או כל שירות אחר, בטח זוכר את התחושה הזו שנוצרת אצל הלקוח, שלכאורה עובדי החברה מבינים טוב יותר מה הלקוח צריך באתר שלו, מאשר הלקוח עצמו.

זוהי נטייה טבעית מאוד של אנשי מקצוע, כאשר הם עובדים בתחום שלהם הרבה זמן, אתה מתחיל לחשוב שאתה סופר מקצוען ואין אף אחד בעולם שיודע מה הוא צריך טוב יותר ממך. הבעיה היא שהתחושה הזו היא סכנה גדולה לעבודה שלכם ובמיוחד לאיכות העבודה שלכם.

תזכרו היטב שנכון שהלקוח אולי לא מקצוען כמו עובדי חברת בניית אתרים אבל עדיין הוא יודע או לכל הפחות עלול לדעת טוב יותר מה הוא צריך מאשר אנשי החברה שבונה את האתר שלא מכירים את העסק שלו בכלל ולא יהיה להם שום עניין באתר ברגע שיסיימו איתו.

1. אני מבין שחברות של בניית אתרים תמיד רוצות לבנות אתר כמה שיותר יפה, כדי שייכנס בצורה מרשימה לתיק העבודות שלהן, אבל בדרך כלל אין לזה שום משמעות עבור הלקוח. הוא אולי לא צריך בכלל אתר מאוד יפה, אלא אתר פשוט שמייצג אותו בכבוד.

2. קידום אתרים בגוגל- אחת הנקודות החשובות ביותר מבחינת הלקוחות זה קידום האתר שלהם בגוגל בעתיד. זה שוב פעם מתנגש עם הרצון של החברה, כי היא מצידה רוצה אתרים יפים לתיק עבודות ולא אתרים מקודמים.

אבל גם במקרה הזה חשוב מאוד להתחשב בצורכי הלקוח ולבנות את האתר בצורה שתתאים לו ולא לפורטפוליו של החברה. הווה אומר, לבנות אתר פשוט ללא פלאשים מתוחכמים שלא נסרקים בגוגל ורק מקשים על זמן טעינת האתר.

לבנות את האתר בצורה שתתאים לתוכן ופחות לתמונות. נכון, אני מבין לגמרי את הרצון הטבעי של החברה לבניית אתרים ליצור אתר שקודם כל ייצג אותה בכבוד, אבל ללקוח יש מטרות אחרות לגמרי כמו קידום אתרים בגוגל, כאשר האתר יהיה גמור ויהיה את התקציב לכך. שירה תחתונה תחשבו על הלקוח בבקשה.

 


אודות מחבר המאמר

אתר המידע השלם בנושא בצק סוכר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.