אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אוויס - כשאתה במקום שני - תתאמץ יותר !

אוויס - כשאתה במקום שני - תתאמץ יותר ! לאן שלא תביט תמצא הרבה חברות השכרת רכב בישראל, אבל רק אוויס משתדלת בשביל הלקוח שלה יותר מכל חברה אחרת. אוויס היא חברה הפרושה בכל העולם ולה 5000 תחנות השכרה. החברה  החלה את פעילותה בשנת 1946 בדטרויט כאשר לרשותה רק 3 מכוניות להשכרה. בישראל הפעילות החלה בתחילת שנות ה 60, אבל לא לקח זמן רב ואוויס הפכה לחברת הרכב המרכזית בארץ. אוויס אינה רק חברת השכרת רכב היא מציעה גם מגוון שירותים, כגון ליסינג תפעולי, מכירת רכב מיד ראשונה בשילוב שירות איכותי ואמין. אוויס מוכרים בשירות הלקוחות האיכותי שלהם שהחל עם טביעת הסלוגן האלמותי -  "we try harder". הסלוגן נחשב לאחד הסיסמאות הטובות ביותר בעולם הפרסום והוא מייצג את המהפכה השירותית שהנחילה אוויס אותה עת והמשיכה איתו עד עצם היום הזה. השינוי קיבע את הלקוח בראש סדר העדיפויות של החברה, ומיתג את אוויס באופן שונה משאר חברות השכרת הרכב בעולם כולו . היום בעולם העסקים מתחילים לדבר וליישם את רעיון "כלכלת החוויות"  מושג זה נטבע ע"י פיין וגילמור בספר בעל אותו שם בשנת 1999. את ספרם הם פותחים בדוגמא מעולם הקפה דווקא. מוצר ה"קפה" עבר גלגול בעולם המודרני ממוצר שהינו בגדר "סחורה" ל"שירות" ולבסוף ל"חוויה". פולי הקפה אותם תוכלו להשיג בשווקים ברזילאיים הינה בגדר סחורה. כוס הקפה בתחנת הדלק היא כבר דוגמא לשירות אבל הישיבה בבית הקפה מסוג "ארומה" הכוללת לצורך העניין: סניף מעוצב היטב, מוסיקת רקע מותאמת ואופן הגשת מסוים. כל אלו יוצרים כבר חוויה.  הנקודה החשובה היא שעל "חוויה" אנו מוכנים לשלם משמעותית הרבה יותר מאשר עבור סחורה. - כלומר המוצר חשוב אבל מלבדו ישנה חוויה שלמה שחשובה לא פחות ומקדמת את את השימוש/הרכישה של המוצר או השירות.

אין ספק שאוויס מציעה עולם חוויות שלם מעבר לעצם הרכישה, השקת מועדון הלקוחות, השירות המהיר והאקסלוסיבי לאלו שחברים בו ועוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

shiri shahar

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.