אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש עבודה בארצות הברית

עבור רבים מאיתנו, עבודה בארה"ב היא חלום נכסף, למרות שרובנו לא באמת יודעים מה האפשרויות שעומדות בפנינו כצעירים ישראלים. עברו הימים בהם האפשרויות היחידות היו לעבוד כמוביל בחברת מובינג או כאו-פר במשפחה יהודית. כיום ישנו מגוון רחב של תחומים בהם אנו יכולים לעסוק בארצות הברית כמעט ללא הגבלה - ובראשם תחום המכירות.

עבודה בארה"ב בתחום המכירות

מכירות בארה"ב מהוות תחום בו ידוע כי לנו הישראלים יש ערך מוסף. החל משנות ה-90 ואילך החלו ישראלים צעירים רבים להשתלב במכירות של:

עבודה מסוג זה יכולה להיות שוחקת, כיוון והיא דורשת משמרות ארוכות, הרבה פעמים של 12 שעות ביום. יחד עם זאת, שעות העבודה הארוכות מקנות לנו אפשרות להגיע למשכורות גבוהות במיוחד, הרבה יותר מהממוצע לעובדים צעירים בישראל.

המשכורות משתנות לפי תקופות השנה ולפי תקופות החגים בארה"ב. עבודה בארה"ב בתקופה שלפני חג המולד למשל - תקופת השיא במכירות - יכולה להניב משכורות של בין 100$ ל-500$ ליום עבודה.

עבודה בערים הגדולות בארה"ב

הבחירה בין העבודה בערים הגדולות לבין בחירה באזורים רחוקים יותר, היא בחירה אישית הנעשית בהתאם לאישיותו ולרצונותיו של כל אחד מאיתנו. ישנם כאלו הטוענים כי דווקא עבודה בערים קטנות או מרוחקות יותר בארה"ב מניבה רווחים גדולים יותר. באזורים כאלו מתייחסים פעמים רבות לקניון כמקום בילוי ולכן התנועה בהם יכולה להיות ערה יותר.

לעומת זאת, עבודה בניו יורק תהיה כמעט תמיד חוויה ייחודית, שמשלבת בצורה מושלמת הנאה וטיול יחד עם עבודה. ניו יורק היא מרכז תרבותי ופיננסי שמספקת חוויות כמו שרק עיר הנחשבת למרכז העולם יכולה. חשוב לציין כי במיוחד כשמדובר על עבודה בניו יורק, רצוי מאוד להגיע מוכנים כבר מהארץ ולא להסתמך על מציאת עבודה בארה"ב עצמה.

עבודה בארה"ב - מגורים ותנאי מחיה

העבודה בארה"ב מספקת תנאים מצוינים, במיוחד לאלו מאיתנו שבוחרים לעבוד בקניונים, להם מתלווים תנאי מחיה נוחים במיוחד. ברוב המקרים, החברה בה אנו נעבוד תסדר עבורנו דירות מגורים מאובזרות, לעיתים בקומפלקסים הכוללים בריכה, חניה ועוד. בנוסף, יספק לנו המעביד גם כלי רכב בו נוכל להשתמש יחד עם עובדים נוספים כדי להגיע למקום העבודה ואף למקומות בילוי וטיולים.

עבודה לישראלים בהוואי

כפי שכבר ראינו, עבודה בארה"ב מספקת שילוב אידיאלי בין רווחים גבוהים והנאה מרבית. אפשרות נוספת שהופכת יותר ויותר פופולארית עבור רבים מאיתנו היא עבודה בהוואי. לא מדובר דווקא בעבודה בקניונים אלא גם במרכזי תיירות, כמו בבתי מלון. חלק ממרכזים אלו פתוחים ומאפשרים חווית עבודה שונה, באוירה משוחררת יותר מעבודה בקניונים מקורים.

הוואי היא המדינה המתויירת ביותר בארה"ב, בין היתר בגלל הנופים המדהימים שלה, מלונות הפאר, החופים ומקומות הבילוי הרבים. רמת המחייה בקבוצת האיים הזו גבוהה במיוחד ולכן היא נחשבת מקום מומלץ לעבוד בו ולהרוויח משכורת מהגבוהות באמריקה.

עבודה בארה"ב מול עבודה בארץ

אפשרויות ההשתכרות בארה"ב שונות ומגוונות, כפי שכבר ראינו. לעיתים קרובות, אותה עבודה בישראל תניב רק שליש מהסכום אותו נוכל להרוויח בארצות הברית ולכן לישראלים רבים הבחירה ברורה. עבודה בארה"ב מאפשרת לנו - בזמן קצר יחסית - ליהנות, לספוג חוויות, להכיר תרבויות, לחסוך כסף לטיול ממושך ואפילו לשמור כסף ללימודים אקדמאיים.


אודות מחבר המאמר

Maka - עבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.