אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

התאמת דשא סינטטי

לאחר לבטים מרובים הגעתם להחלטה כי הינכם מעוניים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית שלכם, בדיקה מהירה תגלה לכם כי דשא סינטטי קיים במגוון גדול של צבעים, איכויות, סוגים, טקסטורות ומחירים. הדרך הטובה ביותר להתאמת הדשא הסינטטי שלכם היא בחינה מקיפה של יעוד המדשאה, על ידי מענה על מספר שאלות חיוניות כגון, מהי רמת הדריכות אשר עתידה להיות על גבי הדשא? היכן יותקן הדשא הסינטטי? מהי רמת הרכות של סיבי הדשא המועדפת עלינו? האם עקרוני לנו האלמנט העיצובי? מענה על שאלות אלה ישמש אותנו עד מאוד בעת בחירת הדשא.

השוואה בין סוגי הדשא השוניםבשנים האחרונות יבואנים רבים עוסקים ביבוא של מרבדי דשא סינטטי, ועל כן ניתן למצוא סוגים רבים של מדשאות דבר אשר מקשה על ביצוע השוואה בהתאם לשמות הדגמים, שכן כל יבואן קובע בעצמו את שמות הדגמים אותם הוא מיבוא. השוואה נכונה ומושכלת בין סוגי המדשאות השונות תהיה על פי נתונים כמו אורכם, עוביים, צפיפות, מבנה סיבי הדשא, מחירו של הדשא, מידת עמידותו ועוד.

טרם רכישת דשא סינטטי חשוב לבדוק מספר פרמטריםרכישת דשא מושכלת כוללת מספר שלבי בדיקה, ראשית, יש לוודא כי הדשא שרכשתם מכיל חומר נוגד קרינה ( אנטי UV) וחומרי גלם איכותיים אחרים המצויים בחלק קטן מהמוצרים המיובאים ארצה, על מנת שהדשא שלכם יאריך שנים. כמו כן חשוב לבחון האם קיימת אחריות על הדשא, לכמה שנים  ומה היא כוללת. בנוסף, טרם רכישת דשא סינטטי חשוב לקבל המלצות מלקוחות קודמים, ואף לבחון את איכות ועמידות הדשא שהותקן אצלם, כך תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בטוב ביותר עבורכם.

התקנת הדשא הסינטטיהתקנת דשא סינטטי בצורה המקצועית והטובה ביותר תעשה על ידי מתקין מוסמך, אשר יבצע בחינת תנאי השטח בו יותקן הדשא הסינטטי. באם בחרתם להתקין את הדשא בכוחות עצמכם, חשוב לבצע מדידות מדויקות של המשטח עליו יותקן הדשא על מנת להימנע מאי התאמות או חוסרים בעת ביצוע ההתקנה.לאחר לבטים מרובים הגעתם להחלטה כי הינכם מעוניים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית שלכם, בדיקה מהירה תגלה לכם כי דשא סינטטי קיים במגוון גדול של צבעים, איכויות, סוגים, טקסטורות ומחירים

 


אודות מחבר המאמר

כותב מאמר זה מפרסם מאמרים גם בתחומי קורסים , מיתוג וקייטרינג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.