אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למצוא אזעקה אלחוטית

מחפשים חברת שמירה? אין הרבה דברים חשובים בחיים כמו יכולתנו לחיות בביטחון ובהגנה מלאה, מפני שכל מה שאנחנו רוצים זה שיניחו לנו לנפשותינו. ולמרות שלעתים היינו מעוניינים להאמין בתמימות שעולמנו הוא מקום מוגן ובטוח, המציאות כל פעם מחדש מוכיחה שלא בכל פעם הכל כ"כ וורוד. ובמצבים כאלו אנחנו צריכים להיות ערוכים מראש, אפילו אם הדבר דורש מאיתנו שעלינו למצוא מצלמות נסתרות או משהו אחר בתחום, לדוגמא.בין אם כאשר אנחנו בבית, סוגרים את מקום העבודה למשך הלילה, או מתפנים לשעות הפנאי שלנו, זכותנו לעשות כן בידיעה שאין סיכוי שיצליחו לחדור למקום ללא הסכמתנו, להשחית או לגנוב רכוש או חלילה לגרום לפגיעה פיזית.לא מוצאים מערכות אזעקה? אילו מוצרים ושירותים עשויים לסייע לשמור על ביטחוננו או להעניק לנו את המידע הדרוש לנו?בתקופה זו קשה למצוא בתים פרטיים או מקומות עבודה שלא מותקנת בהם מע' אזעקה, שיכולה למנוע, הן באופן אקטיבי והן באופן פסיבי, כניסה ויציאה מהמבנה, ומתריעה בפנינו ובפני הרשויות בעת חדירה בלתי חוקית. ברוב המקרים, מע' אזעקה אלה פועלות בשילוב של חיישני טמפ' ותנועה ומערכות צילום למיגון מלא.גם אם לא חשבנו על זה ככה, אולם מערכות אינטרקום שקובעות יציאה וכניסה מהבניין שבו אנחנו יושבים, מסייעות רבות לביטחוננו. אינטרקום מאפשר לשמוע ולראות ממרחק, לקבוע מי רשאי להיכנס למבנה ומי לא, ואפילו להפעיל את דלת או שער הכניסה בלחיצת חייגן.במקרים אחרים מה שדרוש לנו זה מעט מידע, ומה יכול להיות טוב יותר מבלש פרטי כדי לסייע לנו במשימה? שיקרו לכם? אל תישארו בחושך! חב' חקירות יכולה להשיג לכם ראיות הנוגעות לגורמי עניין משמעותיים.

אודות מחבר המאמר

ומה עם אזעקה אלחוטית?זה הזמן לעבור לאתר http://www.meshartim.org/ לשמוע הכל על ביטחון אישי, כדי שתוכלו להיות באמת רגועים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.