אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מפחדים להתגרש?

הנישואים שלכם בסכנה? גירושין נראים כמו הפתרון היחיד? המאמר כאן הוא בשבילכם. כמה זוגות באמת מתגרשים? יותר מידי, הנתונים שנאספו מראים שבערך חצי מהמתחתנים סופם להיפרד. יש לכך כל מיני סיבות. החל מדברים קטנים כמו תקשורת של טלפון שבור, כאסחים בעקבות המטלות שיש לעשות וכלה בצרות שמתעוררות לאחר הבאת עולל לעולם וקידום קריירה. אבל, החדשות המסעירות הן, שהיום יש אלטרנטיבות לפני שמחליטים על גירושים. זקוקים לכל אינפורמציה על טיפול זוגי? אז טוב שהגעתם לכאן. מפחדים להתגרש? רוצים לשמוע עוד על ייעוץ זוגי? אם אתם רק לא מסכימים, כועסים וחוששים מפרידה- אתם צריכים טיפול זוגי. לא חייבים להתגרש, אפשר לפעול אחרת. לגירושין יש השלכות ובכל זאת, חייבת להיות סיבה שבגללה בחרתם להמשיך בזוגיות. איך בוחרים סוג של טיפול? על פי מה מוצאים עוד מידע על טיפול אישי? ישנם מטפלים שונים ולכל אחד גישה שונה. בשביל לדעת מה מתאים לכם, אפשר רק לקבוע פגישת תיאום ציפיות ראשונית. פגישות כאלה הן הרבה פעמים ללא מחיר, והן הזדמנות מצוינת לבדוק היטב את אופי המטפל. אל תשכחו להתקשר ולקבוע פגישה- תמיד עדיף לדעת מבעוד מועד מאשר לצאת מהעניין מאוכזבים. איך מתחילים טיפול זוגי הייתה סיבה שבעקבותיה החלטתם להינשא. עם השנים, לאחר כל מה שעברתם, התקשורת ביניכם מתלקלקת, התשוקה לא קיימת והקשר אינו כפי שהיה. כל הזוגות חווים את זה, ולמרות כל זאת לא כל בני הזוג יודעים להתמודד עם הבעיות. במהלך הטיפול הזוגי יהיה לכם מרחב ניטרלי להתלונן על הצרות, לפרוק עול ונטל, לקבל עוד כלים וללמוד לאהוב האחד את השנייה כמו פעם. מדובר כאן על הפסד רציני אם לא תתנו עוד סיכוי אחד לזוגיות שיש לכם- ייתכן שתגלו עולם חדש. חושבים הרבה על טיפול זוגי? מעוניינים לקרוא על גירושין? היכנסו לאתר http://www.loveparade.co.il/ ותמצאו כל מה שרציתם לדעת ופחדתם לשאול.


אודות מחבר המאמר

חושבים הרבה על טיפול זוגי? מעוניינים לקרוא על גירושין? היכנסו לאתר http://www.loveparade.co.il/ ותמצאו כל מה שרציתם לדעת ופחדתם לשאול.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.